Step by step do vitkosti

Step by step do vitkosti

Step by step do vitkosti
  • Objavljeno: Utorak, 10.02.2009.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Penjanjem, spuštanjem i hodanjem oko step klupice u aerobik stepu stječe se kondicija i oblikuju noge i stražnjica, a ima brojne prednosti:

  • 1. Izvodeći vježbe na klupici poboljšavate kondiciju i rad krvožilnog i dišnog sustava, a možete slagati zanimljivu koreografiju.
  • 2. Uz dodatne rekvizite, na step klupici možete izvoditi vježbe snage kojima ćete oblikovati i učvrstiti tijelo, smanjiti masno tkivo, te povećati izdržljivost.
  • 3. Vježbe istezanja i opuštanja te popularne vježbe pilatesa i body & mind programa na step klupici imaju još veći učinak.

Za noge, stražnjicu, grudi i lijepo držanje

  • Stanite na rub step klupice desnom nogom, punim stopalom. Podignite desno koljeno, a tijelo nagnite prema naprijed. Laktove povucite usko uz tijelo i stisnite šaku.
  • Desnom nogom zakoračite daleko iza sebe pazeći da pritom koljeno prednje noge ne prelazi stopalo. Spustite se u iskorak, a ruke potisnite ispred sebe križajući šake.

Za ramena i vanjski dio nogu

  • Desnom nogom stanite na rub stepa, a lijevom zakoračite iza sebe. Ruke postavite dijagonalno.
  • Lijevu nogu spustite na pod pored tijela u širini ramena. Spustite se u čučanj na desnoj nozi. Pazite da koljena ne prelaze vrh stopala. Koristeći mišiće stražnjice i ramena vratite se u početni položaj.

Za bolju kondiciju

  • Stanite pored step klupice i pokušajte ju preskočiti po dužini. Uzmite zamah pa desnu nogu stavite iza tijela.
  • Preskočite step klupicu sunožno po dužini pružajući ruke u stranu.

Upor bočni

Riječ je o kombinaciji stepa i pilatesa. Bočno sjednite uz step klupicu te se oslanjajući samo jednom rukom o steper podignite dok ne izravnate ruku. Pazite da su vam noge pritom izravnane.

Upor stražnji + koljeno

Sjednite sa strane stepera. Zatim se oslanjajući na ruke podignite dok vam se ruke ne izravnaju. Vodite računa da su vam kukovi podignuti, a mišići donjih leđa i trbuha čvrsto stisnuti tako da tijelo oblikuje jednu liniju od glave do prstiju stopala.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije