Violeta brine o okolišu: Ovo pakiranje je smeće i na to smo ponosni

Violeta brine o okolišu: Ovo pakiranje je smeće i na to smo ponosni

Violeta brine o okolišu: Ovo pakiranje je smeće i na to smo ponosni
  • Objavljeno: Petak, 14.02.2020.
  • Broj pregleda: 442
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Promo

Kategorija: Zanimljivosti

Ovih dana, police prodavaonica u Hrvatskoj se pune prvim Violetinim proizvodom osmišljenim radi očuvanja životne sredine. Radi se o toaletnom papiru, proizvodu koji nam je svima potreban i o kojem previše ne razmišljamo. Violeta je svoj novi toaletni papir odlučila pakirati u ništa manje nego u iskoristivu vreću za otpad. Razmišljanje je vrlo jednostavno, kada već bacamo ambalažu zašto je ne bismo iskoristili kao vreću za smeće ?

Pakiranje novog Violeta toaletnog papira dizajnirano je u cijelosti kao i svako drugo pakiranje, osim što u sebi ima integriranu i tipičnu vezicu za zatvaranje kakve smo navikli koristiti na kupljenim vrećama za odlaganje otpada. Ova mala intervencija na pakiranju rezultirala je zbilja velikim proizvodom - proizvodom s misijom.

Po zadnjim dostupnim podacima Eurostata, prosječni građanin EU godišnje svojom potrošnjom proizvede čak 169,7 kg otpada, koji se generira samo od odbačene ambalaže i bespotrebnog pakiranja proizvoda robe široke potrošnje. U ukupnim bi brojkama ovo značilo da građani EU proizvedu preko 80 milijuna tona otpada samo zbog loših, nefunkcionalnih ili nemarno osmišljenih pakiranja proizvoda.

Violeta ove brojke shvaća ozbiljno te je odlučila, koliko god je moguće, uložiti dodatne napore u dizajn i oblikovanje novih proizvoda, s ciljem da oni minimalno štete našoj životnoj sredini.

Toaletni papir „Dual purpose for a highre purpose“ ima potencijal smanjiti ukupnu proizvodnju otpada na godišnjoj razini za 10.552,36 kg. To je možda mali korak, ali je prvi u odgovornom smjeru.

Na razvoju ideje i samog dizajna pakiranja od početka je sudjelovala i hrvatska agencija Saatchi&Saatchi. Saatchi je umjesto standardnog brandinga i komunikacijske kampanje, kakve se redovno rade prilikom lansiranja novih proizvoda, predložio da pakiranje bude glavni komunikacijski kanal.

Istovremeno, iz Violete najavljuju da je ovo tek prvi od niza planiranih proizvoda koji će jedan za drugim raditi na tome da se ta svijest javnosti poveća.

Pakiranja i ambalaže osuđene su na to da završe u smeću, ako je to tako zašto ih onda i mi sami ne bismo iskoristili kao vreće za odlaganje otpada. Nadamo se da će ovaj primjer iz Violete potaknuti i druge proizvođače da počnu razmišljati o utjecaju njihove ambalaže na okoliš, a potrošače da razmišljaju o iskoristivosti svake ambalaže kao sredstva za odlaganje otpada, jer takvih mogućnosti ima na pretek.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Ojačajte imunitet i spriječite prehladu i gripu!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti