Beck dijeta

Beck dijeta

Beck dijeta
  • Objavljeno: Srijeda, 18.04.2018.
  • Broj pregleda: 10.617
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

O dijeti

Doktorica Judith S. Beck vrlo jasno ukazuje da knjiga nije za one koji žele brzo izgubiti kilograme. Ta iskrenost čini ovaj plan prilično jedinstvenim u odnosu na druge programe mršavljenja na tržištu, jer većina nutricionisti savjetuje da je gubitak jednog kilograma tjedno najsigurniji i najpametniji način gubljenja kilograma.

Beck dijeta je sama po sebi prilično jednostavna za slijediti: kad znate koliko kalorija smijete pojesti na dan (brzi test na početku knjige će vam to reći), saznajete vrste namirnica koje bi trebali jesti u svakom obroku. Knjiga daje popise hrane, podijeljene prema kategorijama koliko kalorija sadrže. Na taj način možete jednostavno odabrati hranu koja vam se sviđa i jesti iznos koji je preporučen.

Za razliku od mnogih knjiga o dijeti, ovaj program provodi dosta vremena objašnjavajući zašto i kako se jede. Knjiga preporuča dosta tjelovježbe. Svoj napredak možete pratiti na na "listi uspjeha". Ako želite vidjeti brze rezultate, bit ćete razočarani. Ako želite promijeniti svoj stav o hrani, ovaj program vam nudi bolje, dugoročnije rezultate.

Beck dijeta uvodi principe kognitivno - bihevioralne terapije u polje gubljenja težine.

Kako se motivirati?

Prva stvar koju bi trebali napraviti je napisati listu od 15 do 20 razloga zašto želite izgubiti kilograme i čitati tu listu svaki dan.

Planirajte unaprijed i pratite svoje ponašanje

Tipičan razlog za propast dijete su velike želje za spontanošću. Autorica traži od vas pripremljen plan i tada vam nudi vještine kako ga se pridržavati.

Pobijedite loše misli

Imate tisuće i tisuće misli koje vas vode lošim prehrambenim navikama. Autorica nudi kartice koje vas podsjećaju na ključne točke. Na primjer:

  • Tih par trenutaka užitka koje dobivate iz neplanirane, nezdrave hrane nije vrijedno truda i poslije će se loše osjećati.
  • Ne možete jesti što god želite, kada god želite, u bilo kojoj količini i biti mršavi.
  • Kazaljka na vagi ne treba svaki dan ići prema dolje.
  • Zaslužujete pohvalu za svaku zdravu naviku koju usvojite.

Tolerirajte glad i svoje žudnje

Pretile osobe često miješaju ta dva pojma. Glad osjećate kada je vaš želudac prazan. Žudnja je potreba za hranom, često se javlja u vašim ustima i grlu, čak i ako je vaš želudac pun.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.