Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta velikog čišćenja

Dijeta velikog čišćenja

Dijeta velikog čišćenja
  • Objavljeno: Srijeda, 18.11.2015.
  • Broj pregleda: 75.341
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

Nema magičnog ključa kod mršavljenja. Osim ako pitate ljude koji su smislili Master cleanse dijetu za koju se zaklinju da brzinom svjetlosti dovodi do gubitka težine. Ona se još zove i limunada dijeta. Promovirana je sedamdesetih u knjizi zvanoj The Master Cleanser kao način čišćenja organizma. Danas su fanovi ove dijete ljudi koji žele jako brzo smršaviti. Nimalo iznenađujuće, mnoge zvijezde su postale sljedbenici ove dijete uključujući Beyonce Knowles koja je izgubila 9 kilograma u dva tjedna za ulogu u filmu Dreamgirls.

Dijeta zahtjeva unos mješavine vode, soka od limuna, javorovog sirupa i papra nekoliko puta dnevno. Za razliku od ostalih dijeta, ova ima opušten plan pa nema samo jednog načina kako pridržavanja.

Postoji samo nekoliko nutricionista koji podržavaju ovu dijetu, a ostali ju smatraju nezdravom naglašavajući da neće dovesti do dugoročnog gubitka kilograma.

Postoji samo jedan razlog zašto se ove dijete uporno vraćaju: one djeluju! Ljudi gube na težini u rekordnom roku. Kada ne jedete ništa i nekoliko puta dnevno pijete samo mješavinu soka od limuna, javorovog sirupa, vode i papra plus eventualno čaša slane vode i laksativni biljni čaj, tko ne bi izgubio kilograme? Nema preporuka vježbanja u ovoj dijeti, zbog čega je popularna među ljudima koji žele smršaviti brzo, bez puno truda.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari