Promijeni jedno dijeta

Promijeni jedno dijeta

Promijeni jedno dijeta
  • Objavljeno: Utorak, 26.03.2019.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Što možete jesti?

Možete jeti što želite sve dok dnevni kalorijski unos ne premašuje zadane vrijednosti. Ovaj uravnotežen plan prehrane za cilj ima dugoročnu kontrolu tjelesne težine. Smatra se da ograničenja namirnica pojačavaju apetit i žudnju za hranom, stoga nema namirnica koje su zabranjene. Poanta je u kontroli veličine porcija.

Preporuča se pijenje dosta vode i drugih nekaloričnih pića. Dopušten je unos alkohola, 1 čaša piva ili 1 čaša vina dnevno.

Promijeni jedno dijeta zagovara postupan gubitak kilograma i svaki tjedan uvodi jednu prehrambenu naviku. U konačnici, tri niskokalorična obroka i dva mala međuobroka osiguravaju 1300 do 1600 kalorija dnevno.

Prehrana se sastoji od bjelančevina, namirnica bogatih vlaknima, voća, povrća i nemasnih mliječnih proizvoda. Nema namirnica koje su zabranjene, nema posebnih namirnica ili dodataka prehrani. Obroci mogu biti pripremljeni kod kuće ili u restoranima. Raznovrstan plan prehrane, brojni recepti i savjeti čine knjigu praktičnom i informativnom.

Primjer jelovnika

Doručak

Međuobrok

Ručak

Večera

Ponedjeljak


2 šalice bijelih žitarica, 1 šalica mlijeka s 1% mliječne masti, naranča
orasi sendvič sa sirom, zelena salata s pekan orasima, preljev od jabučnog octa, banana zapečene jakovske kapice, tjestenina, cvjetača i brokula, miješana sala

Utorak

fritata s miješanim povrćem, integralni tost, jagode
kokice iz mirovalne pećnice
pljeskavica, Cezar salata, lubenica pileća prsa, žuta riža, kubanski crni grah, prokulice

Srijeda

1/2 vrućih pšeničnih žitarica, 1 šalica mlijeka s 1 % mliječne masti, jabuka

mali mekani perec

vegetarijanske okruglice s čijem, salata od špinata s nemasnim preljevom, borovnice

piletina na žaru, zelena salata i rajčica, integralno pecivo, salata od kupusa

Četvrtak

pola peciva, sir, jogurt s kriškama manga pečene tortilje 1 šalica goveđe juhe, pecivo, salata od repe, naranča

crni grah, riža, miješana mlada salata, mrkva kuhana na pari

Petak

1/4 šalice pšeničnih mekinja, 1 šalica mlijeka s 1 % mliječne masti, mandarina lagani brownie kolač sendvič od puretine, salata od cikle, kriške ananasa škampi na žaru, orzo riža s graškom i grožđicama, ratatouille povrće

Subota

1/2 šalice posnog svježeg sira, malo pecivo, kriške grejpa pločica zaleđenog voća salata di chif, 4 grisina, dinja govedina Stroganoff, zeleni grah, kriške rajčice u balzamičnom octu

Nedjelja


3/4 šalice zobenih pahuljica, 1 šalica mlijeka s 1% mliječne masti, maline
voćni bomboni sendvič sa šunkom, salata od špinata i naranče s preljevom od jabuke i meda, dinja losos na žaru, miješana zelena salata s palminim srčikama, šparoge na žaru, pecivo

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Vitashop
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Vitashop
Vitashop