Kako ublažiti grčeve u mišićima?

Kako ublažiti grčeve u mišićima?

Kako ublažiti grčeve u mišićima?
  • Objavljeno: Subota, 28.05.2016.
  • Broj pregleda: 525
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Grčevi u mišićima su posljedica nekontroliranih kontrakcija mišića. Najčešći uzročnici grčeva u mišićima su nepravilna prehrana i manjak fizičke aktivnosti. Grčeve u mišićima možete ublažiti na brz i učinkovit način slijedeći nekoliko jednostavnih koraka.

Istegnite se

Svaki put kada osjetite grč u mišiću zaustavite svaku aktivnost i lagano istegnite mišić. Nakon istezanja mišić nastavite nježno masirati i stavite topli oblog.

Uzmite magnezij

Manjak magnezija je jedan od najčešćih uzročnika grčeva u mišićima. Ako često osjećate grčeve u mišićima, svakako se posavjetujte s liječnikom o povećanju unosa magnezija.

Saznajte što se sve može dogoditi ako ne unosite dovoljno magnezija!

Povećajte unos vode

Voda je neophodna za pravilno funkcioniranje svake tjelesne stanice, a dehidracija može povećati rizik od nastanka učestalih grčeva u mišićima.

Redovito vježbajte

Manjak fizičke aktivnosti može uzrokovati nepravilne kontrakcije mišića, bolove i grčeve u mišićima. Stručnjaci savjetuju da svaki dan vježbate umjerenim intenzitetom u razdoblju od najmanje 30 minuta.

Saznajte kako ublažiti bolove u mišićima nakon vježbanja!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti