Ovo su najbolje vježbe za čvrstu stražnjicu i trbuh koje možete izvoditi kod kuće

Ovo su najbolje vježbe za čvrstu stražnjicu i trbuh koje možete izvoditi kod kuće

Ovo su najbolje vježbe za čvrstu stražnjicu i trbuh koje možete izvoditi kod kuće
  • Objavljeno: Subota, 04.05.2019.
  • Broj pregleda: 5.160
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Ravan trbuh i zategnuta stražnjica mnogima se čine kao nedostižan san. U pravilu, ljudi najčešće imaju najviše problema s oblikovanjem upravo ta dva dijela tijela. Međutim rijetki znaju kako izgledaju pravilne vježbe za oblikovanje trbuha i stražnjice.

Donosimo vam prijedlog treninga koji optimalno aktivira mišiće stražnjice, zadnje lože i trbuha, a najbolje je što nema potrebe da zbog njih idete u teretanu jer ih možete izvoditi kod kuće.

Ovaj tip treninga izvodi se pomoći težine vlastitog tijela, a od rekvizita je potrebna mala pilates lopta. Ovakve vježbe je potrebno izvoditi nekoliko puta tjedno i to po 2-3 serije.

Vježba 1

Sjednite na pod sa savijenim koljenima. Uzmite loptu za pilates i stavite ju iza leđa. Nagnite se unazad, ispružite ruke prema naprijed, dlanove okrenite prema podu i napnite mišiće trbuha. Ruke ispružite u stranu i udahnite. Dok ih spajate izdahnite. Napravite 15 ponavljanja.

Vježba 2

Legnite na leđa i stavite debeli jastuk ispod stražnjice. Savijte koljena i primaknite ih prsima. Ruke stavite uz tijelo. Udahnite i ispružite noge dijagonalno. Izdahnite i primaknite koljena prstima. Napravite 15 ponavljanja.

Vježba 3

Stanite na sve četiri, ruke trebaju biti točno ispod ramena, a koljena ispod kukova. Loptu za pilates stavite iza lijevog koljena i podignite lijevu nogu prema stropu. Stanite i vratite se na početak. Napravite 10 ponavljanja, zamijenite strane i ponovite isto.

Vježba 4

Stanite na sve četiri, ruke trebaju biti točno ispod ramena, a koljena ispod kukova. Stavite loptu za pilates iza lijevog koljena i podignite nogu prema stropu. Udarite petom stražnjicu ili ju primaknite što više možete. Stanite i vratite se na početak. Napravite 15 ponavljanja, zamijenite strane i isto ponovite s desnom nogom.

Kao i kod svakog treninga, važno je biti uporan i ne odustati ako ne vidite rezultate odmah u početku. Osim samog vježbanja, za vidljive rezultate potrebno je hraniti se zdravo i raznovrsno, te slušati vlastito tijelo.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije