VIDEO Dora Adanić: trening za čvrste i oblikovane grudi

VIDEO Dora Adanić: trening za čvrste i oblikovane grudi

VIDEO Dora Adanić: trening za čvrste i oblikovane grudi
  • Objavljeno: Petak, 17.04.2020.
  • Broj pregleda: 1.714
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Iako jaka i snažna prsa češće povezujemo s muškim spolom, žene bi također trebale raditi na toj ne baš tako popularnoj mišićnoj skupini. Prsa su najzanemarenija mišićna skupina kod žena i to bez opravdanih razloga,

Više je razloga zašto bismo trebale raditi na prsima. Snažna prsa donose veću stabilnost ramena i poboljšavaju držanje te utječu na ukupnu dnevnu kalorijsku potrošnju, a i daju lijepi oblik prednjem gornjem djelu tijela.

Ako ojačamo prsne mišiće, možemo postići efekt da se grudi čine ispupčenije i veće. Povećani i jači prsni mišić neće dovesti grudi od veličine košarice A do B, ali će stvoriti podignutiji, obliji oblik prsa. Jačanjem prsnih mišića, jačamo mišiće ramena, ruku i trbuha.

Treninge kod kuće bez profesionalnih rekvizita by: Dora Adanić potražite klikom na link ili fotografiju!

Trening prsa za žene

Ne brinite se, neće poprimiti oblik muških prsiju niti ćete trebati dizati 100 kg na benchu. Dovoljno je 2 puta tjedno odraditi naš trening za prsa kojeg donosimo u nastavku. Svaku seriju je potrebno izvesti 3 do 4 puta s po 10-12 ponavljanja. Ako ste preslabi trenutno za to, izvedite koliko možete te postupno dodajte ponavljanja i serije.

Vježbe koje ćete izvoditi su:

  • sklek s gumom
  • ležeće razvlačenje za prsa
  • stojeći potisak s prsa gumom
  • stojeće predručenje s gumom
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije