Lijepe noge u samo 3 pokreta!

Lijepe noge u samo 3 pokreta!

Lijepe noge u samo 3 pokreta!
  • Objavljeno: Srijeda, 24.04.2013.
  • Broj pregleda: 5.263
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Početni stupanj

Učvrstite i oblikujte noge s ovim treningom koji traje svega 15 minuta i osmišljen je prema vašoj kondiciji. Sve što vam treba je stolica i manja klupica. Napravite 3 seta svake vježbe.

Vježba za kukove, stražnjicu i kvadricepse

Stanite 30 centimetara od stolice i ispružite ruke. Lagano savijte koljena i radite čučnjeve. Koljena trebaju ostati u ravnini s petom, a stražnjica svakim čučnjem treba dotaknuti sjedalo stolice. Napnite mišiće stražnjice prilikom svakog podizanja. Ponovite vježbu 10 puta.

Vježba za trbuh, kukove i stražnju ložu

Desno stopalo stavite na klupicu. Lijevu nogu držite iznad poda, a desna treba ostati skroz ravna. Lijevo koljeno podignite što više možete. Spustite nogu i zamahnite unazad. Noga treba ostati što više ravna, a stopalo ispruženo. Ponovite vježbu 10 do 15 puta, zamijenite strane i ponovite.

Vježba za trbuh i kukove

Stavite desno stopalo na klupicu, a lijevu nogu držite iznad poda. Savijte desno koljeno, a lijevu nogu podignite u stranu što više možete i polako se spuštajte. Ponovite vježbu 10 do 15 puta, zamijenite strane i ponovite.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije