Ne bacajte novac za mršavljenje
U članku objavljenom u časopisu British Medical Journal, stručnjak za nutricionizam, profesor Mike Lean sa Sveučilišta u Glasgowu, tvrdi da je većina tih proizvoda apsolutno neučinkovita. Prehrambeni proizvodi koji se reklamiraju zbog zdravstvenih učinaka trenutno nisu predmet istraživanja na isti način kao i lijekovi, što znači da se potrošače može lako zavarati.
Ipak, profesor Lean rekao je kako se nada da će nova odluka Europske komisije o nepravednom reklamiranju zaštititi potrošače koji su namamljeni na kupovinu neučinkovitih prehrambenih proizvoda ili dodataka prehrani.
Napisao je: "Ništa ne opravdava komercijalno iskorištavanje ranjivih pacijenata s lažnim lijekovima". "Ove regulative mogle bi pomoći i u većoj biki s debljinom, tako što će diljem EU zabraniti reklame koje potiču djecu ili njihove roditelje na kupnju proizvoda velike energetske vrijednosti", dodao je.
Profesor Lean otkrio je da se u SAD-u 2000. godine potrošilo 22 milijarde funti (oko 200 milijardi kuna) na proizvode za smanjenje suvišnih kilograma, te da sedam posto populacije svake godine kupuje takve proizvode.
Za MojDoktor:
Lovro Lamot, dr.med.
-
Ozempic Razočaravajuća stvarnost o tome što se događa s tijelom godinu dana nakon uzimanja Ozempica
-
AI Novi AI alat predviđa vašu biološku dob iz selfija
-
čarape Nosite čarape dok spavate? Možda niste toliko ludi
-
Sajmovi hrane i zdravog življenja Sajmovi hrane i zdravog življenja - vaš put do duhovne ravnoteže
-
siva mrena Siva mrena vam magli pogled? Operacija traje 10 minuta, bez liste čekanja
-
čimpanze Divlje čimpanze snimljene kako koriste „prvu pomoć iz šume“
-
Recept dana
Kolač od čokolade s narančom
2 h12345 -
Recept tjedna
Juneći gulaš s krumpirom
1 h12345 -
Recept mjeseca
Tjestenina s brokulom
30 min12345
