Ove dvije lake navike pomoći će da se kilogrami ne vrate

Ove dvije lake navike pomoći će da se kilogrami ne vrate

Ove dvije lake navike pomoći će da se kilogrami ne vrate
  • Objavljeno: Srijeda, 21.08.2019.
  • Broj pregleda: 498
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Zanimljivosti

Zdravstveni problemi trebali bi biti okidač da počnete vježbati, a ako vam je liječnik preporučio da skinete kilograme, imajte to stalno na umu i počnite s mijenjanjem svojih navika.

Zdravo mršavljenje bez jo-jo efekta često podrazumijeva potpunu transformaciju onoga što jedete i koliko se krećete, ali i ostale "sitnice" koje činite svaki dan, poput toga koliko spavate i koliko vremena provedete surfajući internetom, također mogu imati velik utjecaj.

Zato je važno da steknete navike koje će vam omogućiti dugoročan gubitak kilograma.

1. Postavite male, specifične i ostvarive ciljeve

Možda vam je cilj opet stati u odjeću koju ste nosili u srednjoj školi ili kada ste se vjenčali, ali to znači skidanje drastičnog broja kilograma? Ne idite tako daleko. Zadajte si lakše ostvariv cilj - skidanje pet posto težine i dajte si vremena da dostignete taj cilj. Imajte na umu da je većini potrebno bar šest mjeseci da toliko (zdravo) smršave.

Također, izbjegnite uopćene ciljeve: "Moram jesti manje za večeru ili neću jesti poslije 18 sati i trebam više vježbati". Umjesto toga pokušajte s malim dnevnim ili tjednim zadacima.

Zadajte si nešto poput ovoga: "Odabrat ću pet recepata za laganiju večeru i u subotu nabaviti sve potrebne sastojke.", "Idući tjedan ću triput nositi na posao zdravi obrok od kuće.", "Nazvat ću prijatelja i dogovoriti šetnju nakon posla u ponedjeljak i srijedu.", "Tijekom vikenda sklonit ću kekse i grickalice s vidljivog mjesta u kuhinji i staviti voće."...

Krenite polako, za stjecanje navika potrebna su dva do tri mjeseca. Nakon toga one će vam postati nova rutina.

Ne zaboravite kako zdravo mršavljenje podrazumijeva i fizičku aktivnost. Hodajte, trčite, plešite, plivajte, vozite bicikl, planinarite... što god vam je drago.

2. Doručkujte polako, fokusirano i svaki dan

Mnogi preskaču doručak jer su ujutro u žurbi ili nisu gladni. Ustanite 15 minuta ranije (a to znači da idete i 15 minuta ranije u krevet) i odredite to vrijeme za doručak. Jedite vrlo polako, uzmite si vremena da u miru, sjedeći, između zalogaja popijete kavu, čaj, cijeđeni sok ili vodu. Idealno bi bilo da za svaki obrok odvojite 20 minuta, a ako tako doručkujete, to je već puno za vaše zdravlje. Počnite od sutra, a ako treba, stavite sat pokraj sebe.

Zašto je doručak toliko bitan, provjerite ovdje.

Vezani članci:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Ojačajte imunitet i spriječite prehladu i gripu!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti