Suhe šljive jačaju kosti!

Suhe šljive jačaju kosti!

Suhe šljive jačaju kosti!
  • Objavljeno: Srijeda, 10.02.2016.
  • Broj pregleda: 1.295
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Suhe šljive su jako dobar izvor dijetalnih vlakana i vitamina K. Sadrže jako malo zasićenih masti, kolesterola i soli, a novo istraživanje američkih znanstvenika otkriva da redovita konzumacija suhih šljiva može smanjiti rizik od nastanka osteoporoze.

U istraživanju su sudjelovale žene u postmenopauzi. Znanstvenici su pratili njihove prehrambene navike i proučavali utjecaj prehrane na zdravlje. Prethodna istraživanja su pokazala da se postotak koštanog tkiva počinje dramatično smanjivati tijekom menopauze, zbog čega žene imaju nešto veći rizik od nastanka osteoporoze, u odnosu na muškarce.

Naše istraživanje potvrđuje da prehrambene navike značajno utječu na zdravlje cjelokupnog organizma i da povećanjem unosa određenih namirnica možete smanjiti rizik od nastanka različitih medicinskih stanja, izjavio je voditelj istraživanja prof. Arjmandi BH.

Žene su podijelili u dvije skupine. Jedna skupina je svaki dan trebala jesti 100g suhih šljiva, a druga skupina 75g suhih jabuka. Ove dvije vrste sušenog voća imaju slična nutritivna svojstva. Sadrže podjednak udio kalorija, masti, ugljikohidrata i vlakana.

Rezultati istraživanja su pokazali se kod žena koje svakodnevno konzumiraju suhe šljive postotak koštanog tkiva sporije smanjuje. Ono što suhe šljive čini toliko djelotvornima u prevenciji gubitka koštanog tkiva su flavonoidni i fenolni spojevi.

Saznajte koja hrana oslabljuje vaše kosti!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti