Vaš mozak tijekom tjelovježbe

Vaš mozak tijekom tjelovježbe

Vaš mozak tijekom tjelovježbe
  • Objavljeno: Utorak, 27.10.2015.
  • Broj pregleda: 607
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dokazano je da redovita tjelovježba pospješuje zdravlje cjelokupnog organizma. Istraživanja su pokazala da redovita tjelovježba može pospješiti pamćenje, smanjiti razinu stresa, pomoći u prevenciji depresije i ublažiti anksioznost.

Jedno istraaživanje je pokazalo da žene u dobi iznad 65 godina, koje redovito vježbaju, imaju manji rizik od nastanka kognitivnih poremećaja, bolje su raspoložene, imaju bolje pamćenje i generalno bolje kognitivne sposobnosti.

Vježbanje je naročito važno kada je u pitanju mozak koji je u razvoju. Redovita fizička aktivnost može pospješiti kognitivne funkcije kod djece, naročito koncentraciju i pamćenje. Tjelovježba donosi niz prednosti za mozak, a neke od najznačajnijih su:

  • Pospješuje pamćenje i sposobnosti učenja
  • Pomaže u prevenciji demencije
  • Potiče oslobađanje endorfina
  • Smanjuje razinu stresa i pomaže u prevenciji depresije
  • Smanjuje rizik od nastanka Parkinsonove bolesti

Istraživanja su pokazala da je najbolje vježbati svaki dan umjerenim intenzitetom 20 do 30 minuta, a barem 2 puta tjedno raditi i vježbe snage, a najučinkovitiji treninzi su oni tijekom kojih mijenjate intenzitet vježbanja.

Otkrijte najvrjednije prednosti tjelovježbe.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti