Žene su u PMS-u sklonije pretjeranom trošenju
Psiholozi su otkrili da su žene sklonije većoj potrošnji novca kad se približavaju kraju svog menstrualnog ciklusa, javlja Telegraph.
Vrijeme menstrualnog ciklusa žene, pokazalo se, ima velik utjecaj na njeno raspoloženje, apetit, a nova je studija otkrila da utječe i na sklonost potrošnji. Stručnjaci sa Sveučilišta Hertfordshire tvrde kako su u posljednjih deset dana menstrualnog ciklusa žene puno sklonije odlasku u veliki šoping.
Razvojna psihologinja, Karen Pine, koja je vodila studiju tvrdi kako je moguće da žene koriste kupnju kao jedan od društveno prihvatljivih načina rješavanja intenzivnih emocija do kojih dolazi u vrijeme PMS-a.
Posljednjih dana ciklusa žene su često pod velikim stresom ili su depresivnog raspoloženja. Kupnja im, čini se, pomaže da smanje i reguliraju te emocije, zaključili su psiholozi. Znanstvenici su do ovih zaključaka došli provodeći istraživanje na 443 žene u dobi od 18 do 50 godina.
Hormonalne promjene do kojih dolazi tijekom menstrualnog ciklusa imaju velik utjecaj na žene i vrlo često izazivaju negativne emocije poput depresije, ljutnje i stresa, a mogu dovesti i do impulzivnog ponašanja.
-
Recept dana
Čokoladni kolač s datuljama i orasima
1 h12345 -
Recept tjedna
Juneći gulaš s krumpirom
1 h12345 -
Recept mjeseca
Tjestenina s brokulom
30 min12345