Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Beck dijeta

Beck dijeta

Beck dijeta
  • Objavljeno: Srijeda, 18.11.2015.
  • Broj pregleda: 10.425
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

Doktorica Judith S. Beck vrlo jasno ukazuje da knjiga nije za one koji žele brzo izgubiti kilograme. Ta iskrenost čini ovaj plan prilično jedinstvenim u odnosu na druge programe mršavljenja na tržištu, jer većina nutricionisti savjetuje da je gubitak jednog kilograma tjedno najsigurniji i najpametniji način gubljenja kilograma.

Plan je sam po sebi prilično jednostavan za slijediti: kad znate koliko kalorija smijete pojesti na dan (brzi test na početku knjige će vam to reći), saznajete vrste namirnica koje bi trebali jesti u svakom obroku. Knjiga daje popise hrane, podijeljene prema kategorijama koliko kalorija sadrže. Na taj način možete jednostavno odabrati hranu koja vam se sviđa i jesti iznos koji je preporučen.

Za razliku od mnogih knjiga o dijeti, ovaj program provodi dosta vremena objašnjavajući zašto i kako se jede. Knjiga preporuča dosta tjelovježbe. Svoj napredak možete pratiti na na "listi uspjeha". Ako želite vidjeti brze rezultate, bit ćete razočarani. Ako želite promijeniti svoj stav o hrani, ovaj program vam nudi bolje, dugoročnije rezultate.

Beck dijeta uvodi principe kognitivno - bihevioralne terapije u polje gubljenja težine.

Kako se motivirati?

Prva stvar koju bi trebali napraviti je napisati listu od 15 do 20 razloga zašto želite izgubiti kilograme i čitati tu listu svaki dan.

Planirajte unaprijed i pratite svoje ponašanje

Tipičan razlog za propast dijete su velike želje za spontanošću. Autorica traži od vas pripremljen plan i tada vam nudi vještine kako ga se pridržavati.

Pobijedite loše misli

Imate tisuće i tisuće misli koje vas vode lošim prehrambenim navikama. Autorica nudi kartice koje vas podsjećaju na ključne točke. Na primjer:

  • Tih par trenutaka užitka koje dobivate iz neplanirane, nezdrave hrane nije vrijedno truda i poslije će se loše osjećati.
  • Ne možete jesti što god želite, kada god želite, u bilo kojoj količini i biti mršavi.
  • Kazaljka na vagi ne treba svaki dan ići prema dolje.
  • Zaslužujete pohvalu za svaku zdravu naviku koju usvojite.

Tolerirajte glad i svoje žudnje

Pretile osobe često miješaju ta dva pojma. Glad osjećate kada je vaš želudac prazan. Žudnja je potreba za hranom, često se javlja u vašim ustima i grlu, čak i ako je vaš želudac pun.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari