Promijeni jedno dijeta

Promijeni jedno dijeta

Promijeni jedno dijeta
  • Objavljeno: Utorak, 26.03.2019.
  • Broj pregleda: 5.515
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

O dijeti

Cilj Promijeni jedno dijete je pružiti jednostavan plan za postupan gubitak kilograma. Knjiga sadrži program i plan prehrane za dvanaest tjedana, recepte i jela osmišljene kako bi se postigao trajan gubitak kilograma. Glavna posebnost ovog plana prehrane je naglasak na tome da promjene načina života nastupaju postupno tijekom 3 mjeseca. Ne zagovara se cjelovita, nagla transformacija postojećih prehrambenih navika. Dijeta se temelji na lako dostupnoj hrani i ne zahtijeva kupnju posebnih namirnica ili dodataka.

Autor dijete John Hastings naglašava umjerenost, kontrolu veličine porcija i korištenje biljnih namirnica, žitarica, voća i povrća kao osnove obroka. Savjetuje pristup mršavljenju uvođenjem jedne promjene, tjedan po tjedan. Prvi tjedan ima naglasak na poboljšanju doručka, drugi tjedan na poboljšanju ručka, treći tjedan na poboljšanju užina i četvrti tjedan na poboljšanju večere.

Planovi prehrane su osmišljeni da zadovolje sljedeće dnevne unose:

  • kalorije: 1,300 do 1,600
  • kalorije iz masti: 30 do 35% ukupnih kalorija
  • zasićene i trans masti: ne više od 10% kalorija
  • vlakna: najmanje 25 grama
  • kalcij: oko 1000 miligrama
  • voće i povrće: najmanje pet porcija

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.