Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovo su najzdravije namirnice u travnju!

Ovo su najzdravije namirnice u travnju!

Ovo su najzdravije namirnice u travnju!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 02.04.2018.
  • Broj pregleda: 1.254
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ovo su najzdravije namirnice u travnju!
Izvor slike: Depositphotos

Tikvice

Sadrže malo zasićenih masti, kolesterola i soli. Dobar su izvor tiamina i niacina. Odličan su izvor dijetalnih vlakana, proteina, vitamina A, C, B6, folne kiseline, željeza, magnezija, fosfora, kalija, cinka i mangana. Tikvica je ukusna i možete ju pripremati na razne načine.

Isprobajte ove muffine od tikvice i čokolade!

Rabarbara

Sadrži malo zasićenih masti, soli i jako malo kolesterola. Dobar je izvor magnezija, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, kalcija, kalija i mangana.

Rabarbara je biljka koju možete pripremati na razne načina, a mi vam predlažemo smoothie od rabarbare i jagoda!

Artičoke

Sadrže malo zasićenih masti i kolesterola. Dobar su izvor niacina, magnezija, fosfora i kalija. Odličan su izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, folne kiseline i mangana.

Artičoke su ukusne, zdrave i jednostavne za pripremu pa svakako isprobajte rajčice punjene artičokama i špinatom!

Mladi luk

Sadrži malo zasićenih masti i kolesterola. Dobar je izvor tiamina, riboflavina, magnezija i fosfora. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, folne kiseline, kalcija, željeza, kalija i mangana.

Nekim osobama se ne sviđa okus mladog luka, ali bilo bi šteta ne iskoristiti njegove zdravstvene prednosti pa probajte ukusnu kajganu s mladim lukom i tikvicama!

Zelena salata

Zelena salata sadrži malo soli, zasićenih masnih kiselina i kolesterola. Dobar je izvor tiamina, vitamina B6, željeza i kalija. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, folne kiseline i mangana.

Zelena salata je ukusna sama po sebi, a ako želite obogatiti njezin okus isprobajte povrtni smoothie sa zelenom salatom!

Kivi

Sadrži malo zasićenih masnih kiselina, soli i kolesterola. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, vitamina E i kalija. Odličan je izvor vitamina C i K. Kivi se odlično slaže uz brojne namirnice.

Pripremite smoothie od kivija, jagoda i naranče za suzbijanje apetita!

Mango

Sadrži malo zasićenih kiselina, kolesterola i soli. Dobar je izvor dijetalnih vlakana i vitamina B6, a odličan izvor vitamina A i C. Mango je odličan dodatak voćnim salatama, ali ne morate se ograničiti samo na takvu pripremu.

Pripremite ukusni sladoled od manga!

Ananas

Ananas sadrži malo zasićenih masnih kiselina, kolesterola i soli. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, tiamina i vitamina B6, a odličan izvor vitamina C i mangana. Ananas je najzdraviji u ovo doba godine.

Isprobajte smoothie s ananasom i krastavcem za ravan trbuh!

Jagode

Sadrže malo zasićenih masnih kiselina, kolesterola i soli. Dobar su izvor kalija i folne kiseline, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina C i mangana. Jagode su velikom broju ljudi odlično voće i ukusne su same po sebi, bez ikakve pripreme.

Pripremite tortu od jagoda i sira!

Banana

Sadrži malo zasićenih masnih kiselina, kolesterola i soli. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, kalija i mangana i odličan izvor vitamina B6. Banane su odlične za brzo podizanje energije, ali veliki broj kalorija dolazi iz šećera.

Pripremite palačinke od banane, kikiriki maslaca i zobi!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije