Izbacili ste ugljikohidrate? Budite spremni na osam ne tako ugodnih stvari

Izbacili ste ugljikohidrate? Budite spremni na osam ne tako ugodnih stvari

Izbacili ste ugljikohidrate? Budite spremni na osam ne tako ugodnih stvari
  • Objavljeno: Petak, 09.08.2019.
  • Broj pregleda: 1.554
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Zanimljivosti

Potpuno izbacivanje namirnica koje sadrže ugljikohidrate iz prehrane ne samo da je lakomisleno, već može biti i opasno za naše zdravlje.

Mnogi od nas, u trenutku kada čuju riječ ugljikohidrati, odmah pomisle na svu hranu koju ne bi smjeli jesti kao što su bijeli kruh, rafinirane žitarice, tjestenina, krumpir...

S obzirom na to da prehrana koja sadrži puno ugljikohidrata može povećati rizik od bolesti kao što su pretilost i dijabetes, možemo razumjeti ako ste odlučili iz prehrane u potpunosti izbaciti ugljikohidrate. Problem u tome je što to nije do kraja dobra ideja. Tijelu su potrebni ugljikohidrati kako bi funkcioniralo. Prema dijetetičarki i nutricionistkinji Bridget Murphy iz Bolničkog centra Langone pri Sveučilištu u New Yorku, trebali biste unositi između 200 i 400 grama ugljikohidrata na dan.

Ako vas je potrebno uvjeriti da ugljikohidrati mogu biti dobri za vas, donosimo vam osam ne tako ugodnih stvari koje se mogu dogoditi vašem tijelu ako ne jedete dovoljno ugljikohidrata.

1. Zadah bi vam se mogao pogoršati

Poznato je da dijete s malo ugljikohidrata uzrokuju loš zadah. To se događa jer tijelo počne proizvoditi ketone kada mu oduzmete njegov preferirani izvor energije - glukozu.

2. Usta će vam se sušiti

Ketoni vam mogu isušiti usta i bit ćete žedni. Rehidracija vodom može pomoći, ali nije uvijek najlakše i najjednostavnije rješenje.

3. Vjerojatno ćete se osjećati iscrpljeno

Ugljikohidrati tijelu daju gorivo koje mu je potrebno. Ako smanjite količinu goriva u tijelu, vaše tijelo mora napornije raditi kako bi izdržalo dnevne napore. Zbog tih dodatnih napora i nedostatka goriva, osjećat ćete se umornije. Smanjenje unosa ugljikohidrata može uzrokovati i pad razine šećera u krvi što može doprinijeti manjku energije.

4. Može vam pozliti

Od nedovoljnog unosa ugljikohidrata te gubitka važnih nutrijenata kroz urin može vam pozliti.

Ostale negativne posljedice pročitajte ovdje.

Vezani članci:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Najzdravije namirnice za prosinac

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti