Kako spriječiti gubitak mišićnog tkiva?

Kako spriječiti gubitak mišićnog tkiva?

Kako spriječiti gubitak mišićnog tkiva?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 29.06.2015.
  • Broj pregleda: 2.380
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nakon dobi od 35 godina, svake godine gubimo u prosjeku 1% mišićnog tkiva. Taj progresivni gubitak mišićnog tkiva može značajno narušiti kvalitetu života. Gubitak mišićnog tkiva ne možete u potpunosti spriječiti, ali ga možete svesti na minimum.

Što više budite u pokretu

Istraživanja su pokazala da osobe sa sjedilačkim stilom života imaju povećan rizik od prijevremenog gubitka mišićnog tkiva. Iskoristite svaku priliku za kretanje i tjedno šećite barem 3 do 4 puta po 30 minuta.

Unosite proteine

Svakim obrokom biste trebali unijeti 25 do 30 grama proteina kako biste spriječili prijevremeni gubitak mišićnog tkiva.

Unosite vitamin D

Ako niste sigurni u to da unosite adekvatnu količinu vitamina D, svakako se posavjetujte s liječnikom. Vitamin D možete unositi putem suplemenata, obogaćenih mliječnih proizvoda, masne ribe i žumanjka ili se redovito izlagati suncu.

Radite vježbe snage

Ako radite vježbe snage 3 do 4 puta tjedno, povećanje postotka mišićnog tkiva ćete primijetiti već nakon 3 mjeseca. Vježbe snage će istovremeno povećati i postotak koštanog tkiva. Trebate ih raditi redovito i uz prethodno savjetovanje sa trenerom ili liječnikom, naročito ako ste pretrpjeli neke fizičke ozljede.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti