Ova hrana štiti od srčanog udara!

Ova hrana štiti od srčanog udara!

Ova hrana štiti od srčanog udara!
  • Objavljeno: Subota, 04.06.2016.
  • Broj pregleda: 2.723
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Srčane bolesti su vodeći uzročnik smrti diljem svijeta. Stručnjaci vjeruju da usvajanjem zdravih životnih navika rizik od nastanka srčanih bolesti i srčanog udara možete svesti na minimum. Počnite redovito vježbati i povećajte unos namirnica koje smanjuju rizik od nastanka srčanih bolesti.

Kelj

Ovo tamno zeleno lisnato povrće smanjuje razinu lošeg (LDL) kolesterola i sprječava nakupljanje plaka unutar arterija i krvnih žila.

Zobene pahuljice

Odličan su izvor vlakana koji smanjuju rizik od nakupljanja plaka u arterijama i sudjeluju u regulaciji razine kolesterola.

Isprobajte jednostavne recepte od zobenih pahuljica!

Jabuke

Osim što su odličan izvor vlakana, jabuke sadrže polifenole koji smanjuju razinu kolesterola i poboljšavaju zdravlje cjelokupnog krvožilnog sustava.

Češnjak

Alicin je glavni aktivni sastojak češnjaka koji smanjuje razinu lošeg (LDL) kolesterola i povećava razinu dobrog (HDL) kolesterola.

Tamna čokolada

Brojna istraživanja su pokazala da tamna čokolada može pomoći u prevenciji srčanih bolesti, ali samo ako sadrži najmanje 70% kakaa.

Avokado

Odličan je izvor oleinske kiseline koja povećava razinu dobrog (HDL) kolesterola i poboljšava zdravlje cjelokupnog krvožilnog sustava.

Saznajte zašto trebate češće jesti avokado!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti