Provjerite koja je namirnica odlična za zdravlje kostiju

Provjerite koja je namirnica odlična za zdravlje kostiju

Provjerite koja je namirnica odlična za zdravlje kostiju
  • Objavljeno: Srijeda, 13.06.2018.
  • Broj pregleda: 301
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Provjerite koja je namirnica odlična za zdravlje kostiju
Izvor slike: Depositphotos

Ako temeljito proučite sastojke dodataka prehrani i brojnih pripravaka koji potiči zdravlje kostiju, otkrit ćete da svi sadrže izoflavone soje. Možda ste i čuli da je konzumacija soje dobra za vaše kosti te da može spriječiti osteoporozu.

Zvuči odlično, ali postoji li ikakva istina u tim tvrdnjama?

Znanstvenici imaju suprotstavljena mišljenja o utjecaju soje na zdravlje kostiju pa ljudi još uvijek ne znaju što je bolje uzimati, prirodne pripravke ili dodatke prehrani koji sadrže soju.

Ono u čemu se znanstvenici slažu je da ne uzimate dodatke koji su previše umjetni, obratite pozornost na deklaracije i pročitajte što konzumirate.

Saznajte kako lijekovi utječu na kosti!

Osim toga, trenutni dokazi upućuju na to da mješavine soje izoflavona ne usporavaju gubitak koštane mase, što su neke studije pokušavale dokazati. No, morate biti na oprezu jer dugotrajne uporabe visokih doza ekstrakata soje nisu provjerene, ali dokazano je da su umjerene doze koje se konzumiraju do tri godine sigurne.

Ako pak niste ljubitelj dodataka prehrani, ili ne želite riskirati dok se u djelovanje pripravaka u potpunosti ne dokaže, za vas postoji još bolje, prirodno rješenje, a to je konzumiranje soje u prirodnom obliku.

Soja je dobar i razuman izbor ako želite smanjiti unos masti, posebno zasićenih masnoća, a pritom pokušate povećati unos visokokvalitetnih proteina.

Otkrijte zašto soja pomaže u prevenciji osteoporoze!

Soja je pristupačna i vrlo prilagodljiva namirnica. Može se koristiti u raznim jelima, ali ako ju dosad niste jeli, budite na oprezu jer može izazvati alergiju ili netoleranciju.

Osim što je dobar izvor proteina, soja sadrži kalcij, a možete konzumirati i sojino mlijeko jer je bogato kalcijem i vitaminom D, hranjivim tvarima koje su važne upravo za zdravlje kostiju.

Konzumiranjem sirovih namirnica, umjesto dodataka prehrani, najbolji je način dobivanja hranjivih tvari. Dokaz su azijske zemlje, gdje je otkriveno da je unos soje povezan s manjim brojem fraktura i bolesti kostiju kad se soja redovito jede.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti