Žene za vrijeme ovulacije vole kupovati izazovnu odjeću
Za vrijeme ovulacije žene imaju tendenciju kupovati izazovnu odjeću kako bi nadmašile druge žene, a ne kako bi impresionirale muškarce kako se dosad mislilo, donosi nam novo istraživanje sa Sveučilišta iz Minnesote.
Voditeljica istraživanja, Kristina Durante, rekla je: „Želja kod žena koje su na vrhuncu plodnosti, da nesvjesno odabiru proizvode koji poboljšavaju izgled je pogonjena željom da nadmaše druge atraktivne žene. Ako izgledate poželjnije od „konkurencije", vjerojatnije je da ćete se više isticati."
Ovo je jedna od rijetkih istraživanja koja ispituje utjecaj hormonskih učinaka na ponašanje pri kupovini. Dr. Durante i tim svoje su prognoze usmjerili na činjenicu da će nadmetanje za odgovarajućeg partnera biti pod utjecajem ženskog „plodnog statusa".
Durante je dodala: „Otkrili smo, da kada su u ovulaciji, žene izabiru izazovne modne proizvode kada razmišljaju o drugim atraktivnim, lokalnim ali ne tako udaljenim ženama. Znači ako ste u New Yorku, žena koja živi u LA-u se ne vidi kao konkurencija."
Iako je konačan rezultat privući najboljeg partnera, istraživanje je pokazalo da žene koje su u ovulaciji odabiru odjeću po principu kako one vide druge žene u njihovom okruženju; kako se druge žene oko njih prezentiraju.
„Kako bi privukli poželjnog partnera, žene trebaju procijeniti atraktivnost drugih žena u svom lokalnom okruženju, kako bi utvrdile koliko privlačne one trebaju biti kako bi uhvatile pravog muškarca."
Istraživači su zamolili žene u ovulaciji da pogledaju neke fotografije:
- Atraktivnih žena koje su živjele na lokalnoj razini
- Neprivlačnih žena koje su živjele na lokalnoj razini
- Atraktivnih žena koje su živjele daleko od njihovog mjesta prebivanja
Tada su ih zamolili da odaberu odjevne predmete i modne dodatke koje bi si kupili.
Žene u ovulaciji koje su vidjele fotografije atraktivnih žena koje su živjele na lokalnoj razini odabrale su izazovnije predmete, u usporedbi s onima koje su vidjele ostale slike.
Autori istraživanja pišu da ova promjena u izboru potrošača nije svjesna odluka.
Žene koje nisu bile u ovulaciji dobile su isti test, no one nisu podlegle istom učinku kod potrošačkog ponašanja.
Durante je dodala: „U pet do šest dana svakog mjeseca, žene koje normalno ovuliraju, predstavljajući više od milijardu potrošača, mogu imati veću vjerojatnost da će kupiti proizvode i usluge koje poboljšavaju fizički izgled."
Takvi proizvodi ne uključuju samo odjeću, obuću i modne dodatke, nego i kozmetiku, zdravstvene dodatke, fitness proizvode, medicinske postupke...
-
Recept dana
Čokoladni kolač s datuljama i orasima
1 h12345 -
Recept tjedna
Juneći gulaš s krumpirom
1 h12345 -
Recept mjeseca
Tjestenina s brokulom
30 min12345