Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Banane odlične za snižavanje krvnog tlaka

Banane odlične za snižavanje krvnog tlaka

Banane odlične za snižavanje krvnog tlaka
  • Objavljeno: Srijeda, 17.02.2010.
  • Broj pregleda: 4.019
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Redovito jedenje banana smanjuje rizik od smrti zbog moždanog udara za 40%. No, osim što reguliraju ravnotežu krvnog tlaka i potiču bolje raspoloženje, ove su voćke izuzetno dobre i za kosti, želudac i crijeva.

Britanski premijer Gordon Brown je na nagovor svoje žene počeo konzumirati do devet banana na dan i tako skrenuo pažnju na sve popularnije voće.

Provjerite zašto su banane zdrave!

Banane su doista zdrave, a u nizu koristi koje možete osjetiti je i lagani pad krvnog tlaka. Ovo je posljedica velike razine kalija. Još prije 10 godina studija na Sveučilištu John Hopkins pokazala je da pacijenti s povišenim tlakom nakon razdoblja u kojem su jeli po pet banana na dan mogu (nakon savjetovanja s liječnikom) prepoloviti broj tableta koje uzimaju za reguliranje krvnog tlaka.

Isto voće podiže i raspoloženje i jedan je od najboljih prirodnih izvora vitamina B6. Naime, budući da sadrže triptofan, aminokiselinu koja se može preobraziti u serotonin, ova povišena razina serotonina neizbježno dovodi do boljeg raspoloženja.

Koristi se i u sklopu popularne dijete BRAT (banana, riža, jabučni sok/apple sauce i tost).

Isprobajte sok od banane koji sagorijeva mast na trbuhu!

A trljate li unutarnjom stranom kore banane po čiru, on bi trebao polako nestati.

U lepezi koristi koje nude banane je i korektna količina željeza koji popravlja krvnu sliku, a zbog obilja fruktooligosaharida njeguju probiotičke bakterije u crijevima koje proizvode enzime potrebne za bolju probavu i zaštitu od štetnih bakterija. Zbog fruktooligosaharida probiotičke bakterije umnožit će se u crijevu i postati funkcionalnije, što će povećati apsorpciju kalcija. Dakle, indirektno, banane su dobre i za kosti.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti