3 prednosti patlidžana

3 prednosti patlidžana

3 prednosti patlidžana
  • Objavljeno: Srijeda, 21.10.2015.
  • Broj pregleda: 309
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Povećanje konzumcije bilo koje vrste povrća donosi odlične prednosti za zdravlje. Patlidžan je odličan izvor nutritivnih spojeva, naročito dijetalnih vlakana, kalija, vitamina C i B6. Dosadašnja istraživanja su pokazala da povećanje unosa patlidžana može pomoći u prevenciji pretilosti, srčanih bolesti i dijabetesa tipa 2. Svakodnevnom konzumacijom patlidžana ćete također poboljšati izgled kože i kose.

Štiti zdravlje srce

Patlidžan je odličan izvor antocijanina, spojeva koji imaju antioksidacijsko djelovanje i mogu smanjiti rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog sustava. Jedno istraživanje američkih znanstvenika je pokazalo da povećanje unosa antocijanina može smanjiti rizik od nastanka srčanih bolesti za čak 34%.

Sudjeluje u prevenciji raka

Polifenoli iz patlidžana mogu pomoći u prevenciji raka. Antocijanini imaju odlično antioksidacijsko i protuupalno djelovanje. Oni štite bijele krvne stanice od štetnog djelovanja slobodnih radikala. Patlidžan je naročito učinkovit u prevenciji raka debelog crijeva jer potiče eliminaciju štetnih toksina.

Potiče mršavljenje

Patlidžan je odličan izvor dijetalnih vlakana. On potiče stvaranje osjećaja sitosti, a istovremeno ubrzava metabolizam. Patlidžan ima nisku kalorijsku vrijednost pa je odličan za sve osobe koje žele izgubiti suvišne kilograme ili pak imaju problema s održavanjem zdrave tjelesne težine.

Recepte za pripremu jela od patlidžana potražite ovdje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti