Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zašto trebate češće jesti celer?

Zašto trebate češće jesti celer?

Zašto trebate češće jesti celer?
  • Objavljeno: Srijeda, 30.12.2015.
  • Broj pregleda: 2.807
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Celer je jako dobar izvor vitamina B kompleksa, kao i vitamina A i C. U njegovom sastavu pronalazimo značajan udio kalcija, kalija i folne kiseline.

Potiče mršavljenje

Jedna velika stabljika celera sadrži samo 10 kalorija. Odličan je izvor vlakana koji će potaknuti brzo stvaranje osjećaja sitosti.

Štiti zdravlje očiju

Jedna velika stabljika celera sadrži 10% od preporučene dnevne vrijednosti vitamina A, spoja koji sudjeluje u prevenciji bolesti očiju.

Smanjuje rizik od nastanka raka

Celer potiče rad bijelih krvnih stanica, glavnih boraca u borbi protiv kancerogenih stanica. Redovitom konzumacijom celera možete smanjiti rizik od nastanka različitih vrsta raka, a naročito raka dojke.

Potiče rad probavnog sustava

Jako je dobar izvor netopivih vlakana, a sadrži čak 95% vode, zbog čega je odličan u prevenciji probavnih smetnji.

Poboljšava kvalitetu sna

Celer je odličan izvor magnezija, zbog čega će smanjiti razinu hormona stresa i pomoći vam u opuštanju. Celer biste svakako trebali jesti za večeru jer će on potaknuti opuštanje živčanog sustava i poboljšati kvalitetu vašeg sna.

Saznajte koju hranu trebate izbjegavati prije spavanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti