Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Brzo mršavite uz brzo hodanje!

Brzo mršavite uz brzo hodanje!

Brzo mršavite uz brzo hodanje!
  • Objavljeno: Četvrtak, 20.07.2017.
  • Broj pregleda: 1.023
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Pješačenje je najjednostavniji i najzdraviji oblik kretanja. Ako ubrzate tempo, možete dodatno poboljšati zdravlje cijelog organizma, kondiciju i skinuti suvišne kilograme. Osobe koje su u svoju svakodnevnicu uključile brzo hodanje, jačaju kardiovaskularni sustav i sprječavaju demenciju. Stručnjaci preporučuju oko 10.000 koraka, a većina nas napravi oko 4.5000.

Za mršavljenje je potrebno prijeći 16.000 koraka.

Provjerite zašto je hodanje bolje od trčanja!

Za adekvatno mršavljenje, trebate svladati pravilnu tehniku brzog hodanja:

Hodajte uspravno

Ramena povucite unazad i opustite ih, izbacite prsa, uvucite trbuh i podvucite kukove. Na taj način ćete spriječiti ozljede kralježnice i rasteretiti zglobove.

Savijte ruke pod 90 stupnjeva i ne zaboravite mahati rukama dok hodate

Na taj način ćete brže hodati i trošiti više kalorija. Mašite rukama naizmjence naprijed i natrag. Nikako ne ispred tijela jer biste na taj način mogli usporiti tempo.

Pazite na trbušne mišiće

Stisnite trbušne mišiće i hodajte bez trzanja, jer bi to moglo zatvoriti dijafragmu i onemogućiti pravilno disanje.

Pravilno hodajte

Odgurujte se nožnim prstima, stopalo spuštajte prvo na petu, a zatim stanite na puno stopalo. Ponovo se odgurnite nožnim prstima i ponavljajte ovu tehniku dok hodate.

Početnici

  • Od ponedjeljka do subote: šetnja u trajanju od 10 minuta uz umjereni tempo.
  • Nedjelja: hodajte umjerenim tempom 20 minuta.

Prosječna kondicija

  • Ponedjeljak: ostalo
  • Od utorka do petka: 25 minuta šetnje umjerenim tempom. Idući dan 30 minuta i tako naizmjence mijenjajte prijeđene minute iz dana u dan.
  • Subota: brzi hod u trajanju od 20 minuta.
  • Nedjelja: umjereni tempo hodanja u trajanju od 45 minuta.

Napredni

  • Ponedjeljak: odmor.
  • Od utorka do petka: hodajte 45 minuta umjerenim tempom, idući dan hodajte 50 minuta i mijenjajte tako iz dana u dan.
  • Subota: 50 minuta brze šetnje.
  • Nedjelja: 60 minuta hodanja umjerenim tempom.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti