Istražite 5 zdravstvenih prednosti gljiva!

Istražite 5 zdravstvenih prednosti gljiva!

Istražite 5 zdravstvenih prednosti gljiva!
  • Objavljeno: Srijeda, 04.10.2017.
  • Broj pregleda: 388
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sezona je gljiva i bez obzira na vaše omiljene, gljive su pune esencijalnih hranjivih tvari. Mnoge vrste sadrže selen i vitamin D. Obiluju željezom, siromašne su kalorijama i idealne su za pripremu pravih jesenskih jela. Možete raditi juhu, varivo, gulaš, možete ih pohati, peći na žaru, dodati u razne umake ili ih puniti.

Pripremite ovu ukusnu piletinu s gljivama!

Ovo je 5 osnovnih prednosti gljiva, stoga ih ne propustite ni ove sezone:

Obiluju vitaminom D

Gljive su jedina namirnica koja sadrži ovaj vitamin. Kao i ljudi, gljive ovaj vitamin proizvode uz pomoć sunčeve svjetlosti.

Jačaju imunološki sustav

Gljive mogu potaknuti imunitet jer povećavaju proizvodnju antivirusnih i drugih proteina, koje stanice oslobađaju prilikom zaštite i oporavka tkiva. Istraživanja pokazuju da gljive unapređuju sazrijevanje stanica imunološkog sustava iz koštane srži.

Pune su antioksidansa

Kada je riječ o antioksidantima, tvarima koje pomažu u borbi protiv slobodnih radikala, izabrat ćemo bilo koje drugo povrće ili voće. Gljive smo do sada zanemarivali, no nova istraživanja pokazuju da gljive sadrže jednaki broj antioksidansa kao i crvene paprike.

Potiču metabolizam

Vitamini B skupine sudjeluju u pretvaranju ugljikohidrata u energiju. Također pomažu organizmu metabolizirati masti i proteine. Gljive sadrže puno vitamina B2 (riboflavin) i vitamina B3 (niacin).

Čuvaju zdravlje mjehura

Gljive sadrže selen, koji smanjuje rizik od karcinoma mokraćnog mjehura, što posebno pogoduje zdravlju žena.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti