Ova ulja su najzdravija za kuhanje!

Ova ulja su najzdravija za kuhanje!

Ova ulja su najzdravija za kuhanje!
  • Objavljeno: Subota, 21.05.2016.
  • Broj pregleda: 602
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kod odabira ulja za kuhanje morate imati 2 stvari na umu – točku dimljenja i omjer omega 3 i 6 masnih kiselina. Točka dimljenja predstavlja temperaturu kod koje ulje počinje otpuštati dim i ulja s niskom točkom dimljenja trebate izbjegavati.

Što se time omjera omega 3 i 6 masnih kiselina, poželjan je 2:1 ili niži. Viši omjeri su povezani s povećanim rizikom od kronične upale, kardiovaskularnih bolesti i niza drugih bolesti.

Ekstra djevičansko maslinovo ulje

Maslinovo ulje ima odličan utjecaj na zdravlje cjelokupnog organizma. Pomaže u prevenciji kancerogenih stanica i ima protuupalno djelovanje.

Bademovo ulje

Odličan je izvor mononezasićenih masnih kiselina, za koje je dokazano da poboljšavaju zdravlje kardiovaskularnog sustava.

Ulje avokada

Avokado ima jako visoku točku dimljenja pa se može koristiti za prženje, a istraživanja su pokazala da je ulje avokada odlično za prevenciju kroničnih bolesti.

Kokosovo ulje

Kokosovo ulje ima visoku točku dimljenja i pozitivno utječe na zdravlje cjelokupnog organizma. Kod kupovine kokosovog ulja odaberite ekstra djevičansko kokosovo ulje jer ono sadrži veći udio antioksidanata.

Saznajte zašto kokosovo ulje trebate uvrstiti u svakodnevnu prehranu!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti