Ove zdrave namirnice smanjuju ispadanje kose!

Ove zdrave namirnice smanjuju ispadanje kose!

Ove zdrave namirnice smanjuju ispadanje kose!
  • Objavljeno: Petak, 01.03.2019.
  • Broj pregleda: 361
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Primijetili ste da vam kosa posljednjih dana ispada intenzivnije nego inače. Obično se to i događa u proljeće, ali ako je problem vrlo zabrinjavajući, u pozadini može biti i neka bolest pa je svakako dobro posjetiti liječnika.

Naime, prekomjerni gubitak kose može biti znak nepravilnog rada štitnjače, a ponekad je povezan s neuravnoteženom prehranom. U nastavku vam predstavljamo neke namirnice koje se mogu pomoći ublažiti gubitak kose.

Špinat

Špinat sadrži mnogo tvari koje su našem organizmu neophodne, a to su ujedno tvari koje su vrlo korisne za kosu. Između ostalog, špinat sadrži mnogo željeza, što je vrlo važno kako bi se uklonili problemi s prekomjernim gubitkom kose. U špinatu je i mnogo vitamina C koji osigurava optimalnu apsorpciju željeza.

Leća

Leća je također vrlo dobar izvor željeza, ali u isto vrijem sadrži veliku količinu proteina i biotina. Ovo je jedna od najboljih namirnica za one koji se bore s prekomjernim gubitkom kose. Ne samo da pomaže eliminirati ovaj problem, već i leća pomaže da kosa postane jača i manje podložna cijepljenju i pucanju.

Zobene pahuljice

Kombinacija vitamina iz skupine B i proteina jedan je od glavnih razloga zašto je zobena kaša izvrstan izbor u slučaju različitih problema s kosom, čak i onda kada primijetite da vam ispada puno više kose nego obično.

Bundeve

U bundevama je također mnogo tvari korisnih za kosu. Prvo, tu su beta-karotenoidi koji se pretvaraju u vitamin A. Osim toga, bundeva sadrži vitamin E, koji stimulira rast kose. Među važnim razlozima za pozitivan učinak konzumiranja bundeve za jačanje korijena kose je i visok sadržaj cinka koji između ostalog potiče dobru cirkulaciju krvi u vlasištu a istodobno se smanjuje rizik od prekomjernog gubitka kose.

Orašasti plodovi i sjemenke

na koncu, treba znati da je za jaku i zdravu kosu neophodna dovoljna količina zdravih masti u prehrani. Jedan od najboljih izvora su različiti orašasti plodovi i sjemenke budući da su bogat izvor minerala kao što su cink i selen. Posebno se izdvajaju oni koji sadrže veće količine omega-3 masnih kiselina, kao što su lanene i chia sjemenke.

Vezani sadržaj:

Najčitanije zanimljivosti