Smanjite rizik od raka: Koju hranu jesti više, a što izbjegavati?

Smanjite rizik od raka: Koju hranu jesti više, a što izbjegavati?

Smanjite rizik od raka: Koju hranu jesti više, a što izbjegavati?
  • Objavljeno: Srijeda, 12.01.2022.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Zanimljivosti

Glavni medicinski savjetnik portala WebMD dr. John Whyte napisao je novu knjigu "Take Control of Your Cancer Risk" sa snažnom porukom: Možete smanjiti rizik od raka, počevši od sada. Jedno od najboljih (i najukusnijih) mjesta za početak je vaša prehrana. Prenosimo vam njegove savjete o tome što jesti, a što izbjegavati - kako biste smanjili rizik od obolijevanja od raka.

Hrana koju trebate jesti više

  • Riba: Posebno masnu ribu poput lososa, tune, pastrve i iverka.
  • Cjelovite žitarice: Uvijek kad kupujete žitarice, pazite da su s naznakom "cjelovito".
  • Voće i povrće: Potražite raznoliko povrće i uključite i kelj, raštiku i cvjetaču.
  • Orašasti plodovi: Odlični izvori bjelančevina i zdravih masnoća.
  • Ljekovito bilje i začini: Imaju najveće razine antioksidansa od svih skupina namirnica.

Hrana i napitci koje trebate jesti i piti manje

  • Crveno meso: Ovo se odnosi i na svinjetinu, junetinu/govedinu te janjetinu.
  • Rafinirane žitarice: Kruh, krekeri, peciva, bijela riža.
  • Slatki napitci: Radije pijte vodu s okusom (dodajte limun ili limetu) ili mineralnu vodu.
  • Prerađeno meso: Nemojte da vas zavara da proizvodi s manje ili bez nitrata smanjuju rizik.
  • Alkohol: Nije važna vrsta alkohola nego količina koja je krivac za povećanje rizika.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti