Protuupalna dijeta

Protuupalna dijeta

Protuupalna dijeta
  • Objavljeno: Srijeda, 18.04.2018.
  • Broj pregleda: 1.173
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Što možete jesti?

Ugljikohidrati čine 40 do 50% dnevnog unosa kalorija. Trebali bi doći od cjelovitih žitarica (poput smeđe riže, zobenih pahuljica i kruha od cjelovitih žitarica), graha i povrća (kao što su tikvice i slatki krumpir).

Dobre masti zauzimaju 30% dnevnog unosa kalorija. Opskrbite se namirnicama bogatim omega 3 masnim kiselinama poput avokada, orašastih plodova i oraha, jajima, sjemenkama lana, sjemenkama konoplje, ribom poput lososa, sardina, crnog bakalara i haringe. Poželjno je ekstra djevičansko maslinovo ulje je.

Proteini čine 20 do 30% dnevnog unosa kalorija. Životinjski proteini su ograničeni, osim ribe, nekih sireva i jogurta. Opskrbite se povrćem bogatim proteinima poput graha, mahuna i soje.

Protuupalna dijeta ograničava unos životinjski proteina. Piletina bez kože i mliječni proizvodi su ograničeni na dva puta tjedno. Ribu i plodove mora možete jesti gotovo svaki dan.

Obrađena hrana poput čipsa i slatkiša, proizvodi od visokog fruktoznog kukuruznog sirupa i svaka hrana proizvedena s djelomično hidrogeniranim uljem je zabranjena.

Čaj je poželjniji od kave. Ljubitelji vina mogu popiti čašu vina svaki dan. Tamnu čokoladu jedite umjereno, pod uvjetom da ima najmanje 70% kakaa.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.