South Beach dijeta - riješite se 6 kg za 2 tjedna!

South Beach dijeta - riješite se 6 kg za 2 tjedna!

South Beach dijeta - riješite se 6 kg za 2 tjedna!
  • Objavljeno: Nedjelja, 02.04.2023.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Što možete jesti?

U fazi jedan, jesti ćete šest puta dnevno. Tijekom dana jest ćete mnogo proteina, zdravih masnoća i ugljikohidrata s niskim glikemijskim indeksom. Dobit ćete dvije liste dopuštene hrane: hrana u kojoj možete uživati i hrana koju trebate izbjegavati.

Hrana za uživanje uključuje bezmasne dijelove govedine, perad bez kože, morsku hranu, niskomasni ili bezmasni sir, lješnjake, jaja, mliječne proizvode, tofu, povrće, grah, masti, začine i slatkiše do 75 kalorija. Hrana koju trebate izbjegavati uključuje voće i voćne proizvode, određeno povrće, svu škrobnu hranu, određene vrste mliječnih proizvoda kao što je sladoled i smrznuti jogurt i alkohol.

U drugoj fazi, i dalje ćete jesti istih šest obroka kao i u fazi jedan, ali ćete postepeno uvesti zdravije ugljikohidrate u prehranu. Na primjer, moći ćete jesti neko povrće i grah, neko voće, kruh (sa zrnjem, raženi, sa cjelovitim žitaricama), neke žitarice, čokoladu i crno ili bijelo vino. No, i dalje ćete izbjegavati neko povrće i voće, škrobne proizvode i kruh.

Treća faza je vrijeme za tulum, jer nemate nikakve liste hrane za pratiti. Do sada ste već trebali naučiti osnove prehrane tako da možete očekivati i fleksibilnosti. Smanjit ćete obroke na samo doručak, ručak, večeru i mali desert.

Dan na dijeti može izgledati ovako:

Doručak

  • Kajgana (jaja, niskomasni sir, maslinovo ulje)
  • Kava bez kofeina

Ručak

  • Pečena pileća prsa i zelena salata

Večera

  • Pečena govedina sa smeđom rižom
  • Mala čaša crnog vina
  • Kolač od sira i limete

Primjer jelovnika

Doručak

Međuobrok

Ručak

Međuobrok

Večera

Ponedjeljak

juha quiche
sa špinatom, sok od rajčice, kava bez kofeina

rolice od puretine, majoneza cilantro

salatno povrće s piletinom s roštilja, preljev od ulja i octa

indijski
oraščići

losos s roštilja, šparoge i gljive kuhane na pari, miješana salata s maslinovim uljem

Utorak

omlet od 2 jaja sa sirom, sok od rajčice, bez kofeina

hummus i štapići
celera

salatno
povrće s goveđim narescima s roštilja, preljev od ulja i octa

brazilski
orasi

tilapija s roštilja, kelj kuhan na pari s komadićima slanine, pečeni patlidžan i paprike, salata od rikole s octom

Srijeda

2 poširana jaja,
kanadska slanina,
povrtni sok, kava bez kofeina

štapići od posnog sira mozzarelle

salatno povrće s piletinom s roštilja, preljev od octa i ulja

bademi

bakalar s roštilja, pečeno miješano povrće, miješana salata s maslinovim uljem

Četvrtak

omlet od 2 jaja sa šparogama, kanadska slanina,
sok od rajčice, kava bez kofeina

štapići od posnog sira cheddara

salatno
povrće s tunom,
preljev od ulja i octa

indijski
oraščići

svinjska pisanica, rajčice i paprika s roštilja, kupus

Petak

omlet od 2 jaja s brokulom, povrtni sok, kanadska šunka, kava bez kofeina

štapići od celera


salatno povrće s purećim prsima, preljev od ulja i octa

pistacije

juha gazpacho, londonske gljive na žaru. prženi špinat, tikvice kuhane na pari

Subota

fritata sa šunkom i šparogama, sok od rajčice, kava bez kofeina

štapići od posnog sira cheddara

salatno povrće sa škampima s roštilja, preljev od ulja i octa

lješnjaci

odrezak krte svinjetine na žaru. tikvice na žaru, mladi grašak kuhan na pari

Nedjelja

omlet od 2 jaja s paprikama, kanadska slanina, povrtni sok, kava bez kofeina

ricotta sir

jedna rajčica na žaru punjena salatom od tune

orasi

pureća prsa s roštilja, brokula kuhana na pari, pire od cvjetače, salata od krastavaca

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Vitashop
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Vitashop
Vitashop