Top 5 najzdravijih kašica za djecu koje možete napraviti sami

Top 5 najzdravijih kašica za djecu koje možete napraviti sami

Top 5 najzdravijih kašica za djecu koje možete napraviti sami
  • Objavljeno: Subota, 23.06.2018.
  • Broj pregleda: 276
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Top 5 najzdravijih kašica za djecu koje možete napraviti sami
Izvor slike: Depositphotos

Prva kašica je velika stvar za svaku mamu i njezinu bebu, a neke obitelji pripremaju i malo slavlje za taj poseban događaj! Prvi izbor za većini majki je kašica od voća ili povrća, a nakon toga slijedi nešto više teksturirane hrane poput izmiksanog mesa i dodataka.

Kašice su izvrsna opcija za bebe jer ih je lako pripremiti, a možete unijeti veliku količinu zdravih i korisnih namirnica u samo jednoj posudi. Ako planirate zdravi jelovnik, donosimo vam top 5 recepata za bebe koji su jednostavni i jaako ukusni, a primjereni su za bebe starije od 6 mjeseci.

Kašica od banane i kokosa

Sastojci: 1 dl vode, 1 šalica kuhane zobi, 1 banana, 2 žlice kokosovog brašna, 1 žličica cimeta, 1 žličica muškatnog oraščića.

Zagrijte vodu u posudi dok ne zakuha, zatim dodajte zob, bananu, kokos i muškatni oraščić. Kuhajte i miješajte dok ne dobijete glatku smjesu. Maknite s vatre i pospite cimetom.

Saznajte zašto je pravilna prehrana važna za dječju probavu i imunitet!

Kašica od brokule, tikvica i karfiola

Sastojci: 1 veća tikvica, 2 brokule, šaka karfiola (cca. 100 g), 2 krumpira.

Povrće operite, nasjeckajte na kockice i skuhajte na pari. Ostavite da se malo ohladi, zatim stavite u blender i dodajte malo vode od kuhanja da dobijete glatku smjesu. Ako želite poboljšati okus, dodajte malo izdojenog mlijeka i dobro izmiješajte.

Kašica od jabuke

Sastojci: 1 žlica zobi, 2 dl mlijeka, 1 jabuka, 2 žlice meda, 1 žlice mljevenih oraha, prstohvat soli.

U posudi zagrijte mlijeko i dodajte zob. Kad prokuha maknite s vatre i dodajte prstohvat soli, po potrebi dodajte još mlijeka, odnosno zobi. Miješajte 7-8 minuta dok ne dobijete glatku smjesu. Možete i pričekati da se malo ohladi pa staviti u blender. Dodajte naribanu jabuku i med. Pospite mljevene orahe na vrh.

Kašica od mrkve i bundeve

Sastojci: 2 mrkve, 1 bundeva, 3 slatka krumpira (po želji)

Uklonite koru bundeve i maknite koštice, a mrkvu operite i ogulite. Ako koristite krumpir, ogulite ga i sve nasjeckajte na kockice. Stavite u vruću vodu i ostavite da se kuha 10-ak minuta. Kad omekša, zgnječite rukom ili u blenderu. Po želji dodajte pola žličice začina (kumina, soli ili nečeg drugog) i dobro promiješajte.

Kašica od breskve (marelice) i riže

Sastojci: 3 dl vode, 2 dl kokosovog mlijeka, 4 breskve ili marelice, 1 šalica riže, 1 žličica cimeta, 1 žlica vanilije ili ekstrakta vanilije.

U jednoj posudi skuhajte rižu, a u drugoj kuhajte oguljene breskve i dodajte cimet. Kad se malo ohladi, stavite breskve u blender, dodajte malo kokosovog mlijeka da dobijete glatku smjesu. U blenderu breskvama dodajte rižu, kokosovo mlijeko i vaniliju i dobro izmiješajte. Poslužite i pospite cimetom.

Sve kašice možete premjestiti u posude ili staklenke i spremiti ih u hladnjak.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.