3 koraka zdravog starenja

3 koraka zdravog starenja

3 koraka zdravog starenja
  • Objavljeno: Srijeda, 15.07.2015.
  • Broj pregleda: 442
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

U istraživanju, čiji su rezultati objavljeni u časopisu Health and Place, su znanstvenici ustanovili da postoje koraci koji će vam omogućiti što zdraviju treću dob.

Znanstvenici su proučavali svakodnevne životne navike osoba u dobi od 65 do 86 godina, analizirali cjelokupno zdravstveno stanje i procjenjivali duljinu životnog vijeka kod svakog sudionika. Došli su do zaključka da sudionici, čije je zdravstveno stanje za njihovu dob optimalno, imaju usvojene sljedeće 3 životne navike:

  • Redovito sudjeluju u društvenim aktivnostima
  • Redovito provode vrijeme u prirodi
  • Vode brigu o svojem mentalnom zdravlju

Znanstvenici posebno ističu važnost boravka u prirodi. Prethodna istraživanja su pokazala da osobe, koje češće provode vrijeme u prirodi, imaju bolje mentalno zdravlje i bogatiji društveni život.

"Slušanje zvukova prirode, kao što su zvukovi vode, vjetra ili ptičjeg pjeva, ima iznimno pozitivan učinak na zdravlje", izjavila je voditeljica istraživanja prof. Jessica Finlay.

Boravak u prirodi potiče osobe treće životne dobi da budu fizički i psihički aktivniji. To ujedno razvija i njihove društvene vještine, koje su u toj dobi obično već zanemarene. Ova 3 koraka su, ističu znanstvenici, ključni kako biste produljili svoj životi vijek, a istovremeno smanjili rizik od nastanka niza teških bolesti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti