Kako umiriti misli i brže zaspati?

Kako umiriti misli i brže zaspati?

Kako umiriti misli i brže zaspati?
  • Objavljeno: Subota, 17.09.2016.
  • Broj pregleda: 1.286
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Redovit i kvalitetan san izrazito je važan za fizičko i mentalno zdravlje.

Neki ljudi su pravi sretnici jer mogu brzo zaspati, imaju čvrst san, a u slučaju da se probude usred noći, mogu vrlo brzo ponovno zaspati. No, postoje i oni drugi, manje sretni, kojima je san osobni suparnik u noćnoj borbi i često tu bitku izgube.

Nedostatak sna može uzrokovati niz zdravstvenih problema kao što su promjena razine hormona, problemi s regulacijom apetita, pojačani stres i bolesti kardiovaskularnog sustava.

Prije spavanja izbjegavajte ovu hranu!

Ipak postoji rješenje za one koji imaju problema s nespavanjem i lakim snom. Tehnika u kojoj zamišljate slijed svojih misli koje lagano odlaze u daljinu može vas itekako uspavati. Zažmirite i zamislite da gledate neki film ili da čitate knjigu. Zanemarite žanr filma ili sadržaj knjige i samo se fokusirajte na zamišljanje tih radnji. Sada zamislite da se ta knjiga ili filmsko platno polako smanjuju, odlaze u daljinu i na kraju nestaju. Pokušajte biti toliko kreativni i zaista zamislite kako objekt nestaje. Nakon toga, nekoliko trenutaka radite vježbe disanja. Usredotočite se na zrak koji ulazi kroz nos u pluća, a potom izdišite polako na usta. Ukoliko vam misli počnu lutati, vratite ih i fokusirajte se opet na disanje.

Ova tehnika pomogla je mnogima, a možda večeras pomogne upravo vama.

Najčitanije zanimljivosti