Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Otkrivamo 5 zanimljivih savjeta za poboljšanje cirkulacije!

Otkrivamo 5 zanimljivih savjeta za poboljšanje cirkulacije!

Otkrivamo 5 zanimljivih savjeta za poboljšanje cirkulacije!
  • Objavljeno: Četvrtak, 25.01.2018.
  • Broj pregleda: 639
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Otkrivamo 5 zanimljivih savjeta za poboljšanje cirkulacije!
Izvor slike: Pixabay

Sigurno su vam barem jednom u životu ruke i noge bile hladne ili ste u njima osjetili trnce. Ako se to događa svaki dan, možda imate problema s cirkulacijom ili krvnim tlakom!

Loša cirkulacija može dovesti do problema s bubrezima, problema s varikoznim venama, uzrokovati srčani ili moždani udar i brojne druge zdravstvene probleme.

U nastavku smo pripremili 5 savjeta za poboljšanje cirkulacije!

Priuštite si masažu

Masaža poboljšava cirkulaciju jer stimulira protok krvi u mekim tkivima.

Kvalitetna masaža se odrađuje nježnim pokretima usmjerenim prema srcu, što potiče cirkulaciju limfe i krvi kroz cijelo tijelo!

Za masažu je najbolje koristiti maslinovo, kokosovo ili bademovo ulje. Preporuka masirati se nekoliko puta tjedno. Masirati se možete sami uz pomoć raznih pomagala, valjaka i masažera. Također možete iskoristiti i običnu tenisku lopticu koju ćete nježno valjati po tijelu.

Nabavite kućnog ljubimca

Istraživanja pokazuju da posjedovanje kućnog ljubimca, posebice psa, smanjuje rizik od bolesti srca.

Povezivanje s kućnim ljubimcem smanjuje broj otkucaja srca i ublažava stres.

Osim toga, kućne ljubimce moramo izvoditi van, što će nas natjerati na šetnju. Kardiovaskularne vježbe, poput hodanja, poboljšavaju funkciju srca i krvnih žila.

Jedite začinjenu hranu

Kajenski i crveni papar proširuju krvne žile i povećavaju protok krvi. Također potiču bolju funkciju kardiovaskularnog sustava i održavaju normalni krvni tlak.

Ako niste ljubitelj papra, u svakodnevnu prehranu uvrstite luk i češnjak.

Češnjak opušta krvne žile, a luk ima visoku razinu antioksidansa, što sprečava stvaranje krvnih ugrušaka.

Pripremite ukusne i zdrave smoothieje za bolju cirkulaciju i zdravije srce!

Konzumirajte hranu bogatu folnom kiselinom

Folna kiselina potiče stanični rast, stvara crvene krvne stanice i prevenira anemiju. Također služi kao potpora ženama koje pokušavaju zatrudnjeti.

Nedostatak folne kiseline utječe na zgrušavanje krvi.

Izvori folne kiseline:

  • tamno lisnato povrće (špinat, salata),
  • rajčica,
  • brokula i avokado,
  • agrumi (naranče, grejp), papaja, banane, jagode,
  • grah, grašak i leća,
  • sjemenke i orašasti plodovi (sjemenke suncokreta, bademi, orasi),
  • cvjetača, repa, kukuruz i mrkva.

Ako niste ljubitelj navedenih namirnica, nabavite folnu kiselinu u tabletama, kao dodatak prehrani.

Podignite stopala

Podizanje stopala iznad razine srca poboljšava cirkulaciju, olakšava pritisak u nogama i opušta.

Podizanje nogu smanjuje stres i pritisak na krvne žile!

Noge držite na povišenom najviše 20 minuta dnevno. Na tržištu također postoje i razne kreme za uklanjanje osjećaj umornih i teških nogu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti