Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Otkrivamo top 3 savjeta za ublažavanje postblagdanske depresije!

Otkrivamo top 3 savjeta za ublažavanje postblagdanske depresije!

Otkrivamo top 3 savjeta za ublažavanje postblagdanske depresije!
  • Objavljeno: Srijeda, 03.01.2018.
  • Broj pregleda: 109
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Otkrivamo top 3 savjeta za ublažavanje postblagdanske depresije!
Izvor slike: Pixabay

Priznajemo, ovo je vrijeme kada smo svi pomalo depresivni.

Iako lampice još uvijek gore, neki su i na godišnjem, svake godine se ponavlja isti scenarij. Euforija i veselje krajem godine, te depresija i beznađe početkom godine.

Da bismo skupa lakše prebrodili ovaj manje sretan period, predstavljamo vam top 3 savjeta za ublažavanje simptoma postblagdanske depresije:

Obratite pozornost na prehranu!

Stručnjaci često uspoređuju našu osobnost i razinu samozadovoljstva s onime što jedemo. Naime, postoje namirnice koje itekako utječu na pojačavanje simptoma depresije, a to su teška i masna hrana, slatkiši i prerađene namirnice. Također iz svakodnevnice izbacite kofein, jer može uzrokovati anksioznost, napadaje panike i depresiju.

Pročitajte istinito iskustvo s napadajima panike!

Neka se vaši obroci baziraju na voću, povrću i cjelovitim žitaricama. Također u prehranu uključite masniju ribu poput lososa, tune i skuše, zatim lanene sjemenke, orahe, soju i tamnozeleno povrće. Plodovi mora su dobar izvor vitamina B12. To je vitamin kojeg stručnjaci povezuju s ublažavanjem simptoma depresije.

Ugljikohidrati podižu razinu serotonina, stoga si ispecite kokice, krumpir, tost ili napravite omiljenu tjesteninu. Ugljikohidrati iz povrća, voća i cjelovitih žitarica su još bolji izbor jer sadrže puno vlakana.

Zagrlite kućnog ljubimca!

Ne kaže se bez razloga da je pas čovjekov najbolji prijatelj. No, u ovom slučaju ne mislimo samo na pse, već na bilo kojeg kućnog ljubimca.

Naime, znanstveno je dokazano da osobe koje imaju kućnog ljubimca, imaju manje šanse oboljeti od depresije. Kada se igramo ili mazimo s njim, lako zaboravljamo na probleme. Ako nemate svog ljubimca, zagrlite tuđeg!

Otkrijte li vaš pas u depresiji!

Riješite probleme kroz razgovor ili uz fizičku aktivnost!

Ako simptomi depresije potraju duže, obratite se stručnoj osobi za pomoć. Porazgovarajte s liječnikom koji će, u suradnji s vama, otkriti uzrok depresije i otkloniti problem. Pronađite osobu ili grupu ljudi za borbu protiv depresije koja će vam pružiti podršku u teškim trenucima.

Ako niste osoba od puno riječi, tjelovježba je idealan izbor za vas! U većini slučajeva, fizička aktivnost može djelovati kao antidepresiv! Intenzitet i učestalost fizičke aktivnosti s vremenom povećavajte, a za početak je dovoljno prošetati po svježem zraku!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti