Ovo će se dogoditi tijelu nakon samo 8 tjedana pilatesa

Ovo će se dogoditi tijelu nakon samo 8 tjedana pilatesa

Ovo će se dogoditi tijelu nakon samo 8 tjedana pilatesa
  • Objavljeno: Subota, 22.02.2020.
  • Broj pregleda: 722
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Pexels

Kategorija: Zanimljivosti

Pilates je oblik tjelovježbe koji ima niz poklonika diljem svijeta, a uključuje niz pokreta koji za cilj imaju povećanje snage, fleksibilnosti i ravnoteže tijela te poboljšanja držanja tijela.

Redovito vježbanje pilatesa ima brojne dobrobiti, a može ga vježbati bilo tko, bilo koje dobi. Evo na koje sve načine pilates može promijeniti nabolje vaše tijelo i vaš um, i to u samo osam tjedana.

Ravnoteža

Nakon samo nekoliko tjedana redovitog vježbanja pilatesa vaša će se ravnoteža poboljšati, primjerice lako ćete raditi vježbe pri kojima se pokreti izvode dok stojite samo na jednoj nozi. Vjerojatno ćete se i općenito osjećati stabilniji, naročito u vježbama koje iziskuju održavanje ravnoteže. Kod pilatesa se vježbe ne temelje samo na ponavljanju, već je cilj um održavati aktivnim cijelo vrijeme.

Tjelesna snaga

Mišići u tijelu se mogu podijeliti u dvije skupine, odnosno na lokalne i globalne mišiće. Globalni su mišići bliži površini tijela i odgovorni su za velike i snažne pokrete, dok mišići smješteni dublje u tijelu i bliže kralježnici imaju suptilnije funkcije koje stabiliziraju cijelo tijelo i nazivaju se lokalnim ili stabilizatorskim. Odgovorni su za male prilagodbe u položaju kralježnice.

Mnogi položaji u pilatesu zahtijevaju da torzo ostane miran dok pomičete udove u različitim smjerovima, što potiče razvoj ravnoteže, stabilnosti i fleksibilnosti, a s vremenom i jača cijelo tijelo.

Fleksibilnost

Starenjem naše tijelo postaje sve više ukočeno i manje fleksibilno, čime dolazi do lošeg držanja i bolova u vratu, glavi i leđima. Pilates pomaže održati fleksibilnost zglobova i aktivira kralježnicu, što može spriječiti pojavu nepravilnog držanja i popratnih tegoba.

Za razliku od drugih vježbi, pogotovo vježbi snage, pilates izdužuje mišiće umjesto da ih stalno bilda. Stoga ćete se nakon nekog vremena početi osjećati višim, a možete izgubiti i višak kilograma.

Mentalno zdravlje

Usredotočenost na disanje prilikom vježbanja pilatesa djeluje nevjerojatno smirujuće. Pilates dokazano smanjuje razinu stresa i snižava krvni tlak te olakšava uspavljivanje. Osim toga, može i poboljšati vaše raspoloženje s obzirom na to da uzrokuje povećano oslobađanje endorfina.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti