Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Primjer jelovnika u borbi protiv celulita (5 dana) by Marija „Girly Fitness“ Ivić

Primjer jelovnika u borbi protiv celulita (5 dana) by Marija „Girly Fitness“ Ivić

Primjer jelovnika u borbi protiv celulita (5 dana) by Marija „Girly Fitness“ Ivić
  • Objavljeno: Petak, 20.04.2018.
  • Broj pregleda: 1.449
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Primjer jelovnika u borbi protiv celulita (5 dana) by Marija „Girly Fitness“ Ivić
Izvor slike: Depositphotos

1. DAN

  • # čaša mlake vode sa pola limuna
  • DORUČAK : Zobena kaša + prstohvat cimeta + 1 čajna žličica chia sjemenki
  • UŽINA: 1 šaka badema
  • RUČAK: 130 g mesa peradi po izboru (pr. pileća prsa) + 40g basmati riže + 200 g kuhanog povrća po odabiru + 1 žlica bučinog ili maslinovog ulja
  • UŽINA: Jagode 100g
  • VEČERA: 80g tunjevine +salata od zelenog lisnatog povrća + 2 žlice maslinova ulja

2. DAN

  • # čaša mlake vode sa pola limuna
  • DORUČAK: 2 kuhana jaja + integralni toast + 1 čajna žličica nemasnog sirnog namaza
  • UŽINA: Proteinska pločica
  • RUČAK: Povrtno varivo po izboru
  • UŽINA: Jabuka 100g
  • VEČERA: 150g oslića/ druge bijele ribe + 250g kuhanog povrća (brokula, karfiol, mrkva) + 1 žlica bučinog ulja

3. DAN

  • # čaša mlake vode sa pola limuna
  • DORUČAK: Zobena kaša + 1 čajna žličica sjemenki + borovnice 1 šaka
  • UŽINA: 20g badema
  • RUČAK: 150 g purećih prsa + batat pečen bez masnoće 300g + salata matovilac + 1 žl maslinova ulja
  • UŽINA: grejp /komad
  • VEČERA: 130 g pilećih prsa + 200 g kuhane brokule + 1 žlica maslinova ulja

4. DAN

  • # čaša mlake vode sa pola limuna
  • DORUČAK: omlet od 2 jaja + 50g avokada
  • UŽINA: 20g lješnjaka
  • RUČAK: File lososa 200g + porcija blitve s mladim krumpirom + 1 žlica maslinova ulja
  • UŽINA: 150g grčkog jogurta
  • VEČERA: Posni sir 200g + jagode ili borovnice 50g

5. DAN

  • # čaša mlake vode sa pola limuna
  • DORUČAK: Smoothie: 70g avokada + 3 dcl badem mlijeka + 3 šake špinata + 1 čajna žličica cimeta
  • UŽINA: 20g lješnjaka ili badema
  • RUČAK: File tune 200g + mladi krumpir kuhan u ljusci + 1 žlica maslinova ulja
  • UŽINA: Integralni kreker + 1 žlica kikiriki maslaca
  • VEČERA: 130g pilećih prsa + svježe povrće po želji + 1 žlica maslinova ulja
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti