Pripremite ukusne i mirisne juhe od brokule!

Pripremite ukusne i mirisne juhe od brokule!

Pripremite ukusne i mirisne juhe od brokule!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 29.08.2016.
  • Broj pregleda: 2.426
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Znanstvenici su ustanovili da brokula smanjuje rizik od nastanka niza bolesti, uključujući bolesti kardiovaskularnog sustava, različite vrste raka i dijabetes tipa 2.

Brokula je dobar izvor proteina, vitamina E, tiamina, riboflavina, pantotenske kiseline, kalcija, željeza, magnezija, fosfora i selena. Jako je dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, folne kiseline, kalija i mangana.

Kremasta juha od brokule i celera

Celer je dobar izvor riboflavina, vitamina B6, pantotenske kiseline, kalcija, magnezija i fosfora, a jako dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, folne kiseline, kalija i mangana.

Isprobajte recept za kremastu juhu od brokule i celera!

Juha od brokule i mrkve

Mrkva je dobar izvor tiamina, niacina, vitamina B6, folne kiseline i mangana. Jako je dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K i kalija.

Isprobajte recept za juhu od brokule i mrkve!

Juha od bosiljka, brokule i špinata

Bosiljak je dobar izvor proteina, vitamina E, riboflavina i niacina. Jako je dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, folne kiseline, kalcija, željeza, magnezija, fosfora, kalija, cinka, bakra i mangana. Špinat je dobar izvor niacina i cinka, a jako dobar izvor dijetalnih vlakana, proteina, vitamina A, C, E, K, tiamina, riboflavina, B6, folne kiseline, kalcija, željeza, magnezija, fosfora, kalija, bakra i mangana.

Isprobajte recept za juhu od bosiljka, brokule i špinata!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti