Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Stalno ste umorni i debljate se? Možda vam nedostaje ovaj mineral!

Stalno ste umorni i debljate se? Možda vam nedostaje ovaj mineral!

Stalno ste umorni i debljate se? Možda vam nedostaje ovaj mineral!
  • Objavljeno: Srijeda, 21.03.2018.
  • Broj pregleda: 9.622
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Stalno ste umorni i debljate se? Možda vam nedostaje ovaj mineral!
Izvor slike: Depositphotos

Nedostatak joda dovodi do loše koncentracije, nedostatka energije, umora, depresije, lošeg izgleda kože i problema s kosom.

Ovih 7 simptoma ukazuje na manjak joda u organizmu!

Jod kontrolira funkcioniranje žlijezde štitnjače i igra važnu ulogu u održavanju rada štitnjače. Pomaže u regulaciji potrošnje kalorija i sudjeluje u prevenciji nakupljanja suvišnog masnog tkiva. Ostale prednosti joda su uklanjanje toksina iz tijela i sudjelovanje u apsorpciji niza minerala, kao što su kalcij i silicij.

Jod utječe na funkcioniranje štitnjače i na taj način neizravno kontrolira proizvodnju hormona odgovornih za rad metabolizma. Rad metabolizma utječe na učinkovitost i djelotvornost mnogih tjelesnih organskih sustava, uključujući apsorpciju hrane, spavanje i korištenje hrane kao izvora energije.

Jod igra važnu ulogu u održavanju optimalne razine energije u tijelu na način da osigurava učinkovito korištenje kalorija, ne dopuštajući im da se talože kao višak masti.

Jod, baš kao i vitamin C, može povećati aktivnost antioksidacijskih spojeva u tijelu i pružiti mu dodatnu obrambenu mjeru protiv raznih bolesti, uključujući bolesti srca i različite vrste raka. Neka istraživanja su pokazala da jod izravno štiti moždane stanice štakora od štetnog učinka slobodnih radikala.

Ako primijetite kako vašem organizmu nedostaje jod, jedite hranu bogatu jodom. Najviše ga ima u morskoj ribi, morskim plodovima, mrkvi, špinatu, rotkvici, grašku, krumpiru, gljivama, jagodama, bananama, kupusu, luku, salati i žumanjku.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti