Kako se brinuti za sebe kao ženu

Kako se brinuti za sebe kao ženu

Kako se brinuti za sebe kao ženu
  • Objavljeno: Utorak, 06.10.2020.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Pink Power

Svaka žena voli kad joj se kaže da brine o sebi. Pod tim pojmom se ne podrazumijeva samo osobna higijena i čista odjeća, nego i dodatna njega zbog koje žena zrači pozitivnom energijom i odaje dojam da je zadovoljna sama sa sobom, a listopad je pravo vrijeme za to jer se obilježava mjesec borbe protiv raka dojke.

Ako pokušavate razumjeti što to znači brinuti o sebi, objašnjenje je jednostavno – sve je u tome kako se osjećate!

Kako se brinuti za sebe kao ženu

Mnogo je načina da se brinete za sebe kao ženu, a mi smo za vas izdvojili kratki popis koji uključuje najvažnije stavke i pomaže ženama u svim životnim razdobljima, od tinejdžerskih godina pa sve do menopauze.

Ovi mali zadaci, tehnike opuštanja, pravilna prehrana i još mnogo toga omogućit će vam da se osjećate dobro, dobro izgledate i u cjelini budete sretnije. Što se bolje brinete o sebi, to se bolje osjećajte.

Naspavajte se

Spavanje je dio ljudskog preživljavanja, ali je i važan dio brige o sebi. Potrebna vam je određena količina sna kako biste funkcionirali što je najbolje moguće. Gledanje Instagrama do dva sata ujutro i buđenje u šest ujutro da biste uhvatili vlak ne stvaraju održiv obrazac spavanja i dovode do teškog umora.

Zaista je teško svake večeri odlaziti u krevet u isto vrijeme, ali trebate se truditi da barem približno odredite kad je vrijeme za spavanje, tako da se probudite svježe, a ne iscrpljene. Uz to, potrudite se da vam soba bude oaza za opuštanje, zamračite i napravite ugodnu atmosferu.

Pijte dovoljno vode

Iako to spada pod nužne životne potrebe, voda je više od održavanja hidratacije. Ne samo da dovoljne količine vode održavaju kožu čistom i sjajnom, već pomažu da vaš organizam bolje funkcionira, da imate više energije i općenito se osjećate zdravije. Kad god osjetite žeđ, već ste malo dehidrirani. Drugim riječima, ako ste žedni, već tad ne pijete dovoljno.

Nađite vremena za hobije

Znamo da ste zauzete, svi smo. No, svakako osigurajte bar malo vremena za stvari koje volite raditi. Čitajte, slikajte, kuhajte, plešite, svirajte, što god, radite ono u čemu god uživate, jer vas to čini sretnim. Briga o sebi više je od zdravlja, bitna je i vaša opća dobrobit, i uživanje u svakoj minuti.

Pomozite drugim ženama

Žene lakše razumiju druge žene, čak i ako su potpuno različite osobe u pitanju. Ponekad može biti frustrirajuće koliko se trudite i dajete u sve što radite, čak i više od muškaraca, ali čini vam se da ste uvijek na drugom mjestu. Upravo zato je važno da shvatite da briga o sebi kao ženi uključuje brigu o drugim ženama. Pomozite svojim prijateljicama, kolegicama, obitelji, saslušajte ih, obratite se drugim djevojkama i bodrite jedna drugu. Žene lakše daju sve od sebe ako to rade zajedno.

Izađite van

Vjerojatno svaki dan izlazite vani, prošećete do automobila, izvedete psa, bacite smeće, ali to se ne računa. Svaki dan preživite toliko toga i zaslužujete udahnuti malo svježeg zraka.

Pa krenite van. Prošećite, pojedite ručak u parku ili popijte jutarnju kavu vani, umjesto da sjedite za kuhinjskim stolom listajući portale ili društvene mreže. Svaki izlazak je prilika da usporite i uživate u prirodi, jer svima treba mali odmak od svega.

Hranite se zdravo

Zdrava prehrana važan je segment brige o sebi. Briga o tijelu nije moguća bez brige o zdravlju, a morate misliti ne samo na vanjsku njegu, nego na njegu iznutra i tvari koje unosite. Zdrava prehrana nije ništa drugo nego balans između različitim vrstama namirnica i određivanja koliko čega trebate unijeti u organizam, a upravo je taj uravnoteženi način prehrane temelj vašeg zdravlja.

Žene bi trebale uživati ​​u raznovrsnoj zdravoj hrani iz svih skupina namirnica, uključujući cjelovite žitarice, voće, povrće, zdrave masnoće, mliječne proizvode i nemasne proteine ​​s malo masnoće ili masti, a od čega će se sastojati vaš jelovnik, ovisi od osobe od osobe. Pronađite ono što vama najbolje odgovara, primjerice, ako vas grahorice napuhuju, nemojte ih često jesti, radije konzumirajte povrće koje vam neće stvarati probavne smetnje.

Stavite zdravlje na prvo mjesto

Tjeskoba i depresija utječu na sve ljude, čak i na najsitnije načine. Zato je vrlo važno da budete svjesni da je povrh vašeg tjelesnog zdravlja i mentalno zdravlje jednako važno, ako ne i važnije.

Ako uistinu želite razumjeti kako se brinuti o sebi kao ženi, odredite za sebe jedan dan kao dan mentalnog zdravlja. Otiđite na razgovor sa stručnjacima, popričajte s prijateljem, ispušite se. Nitko se ne bi trebao stidjeti zbog normalnih osjećaja i potrebe za predahom.

Razgovarajte sa svojim liječnikom

Zapravo, samo otiđite liječniku. Ako u vrijeme korone to nije moguće, barem onda obavite telefonski razgovor. Nešto što žene tako često previđaju je njihovo fizičko zdravlje. Možda zimi uzimate lijek protiv prehlade i malo dodatnog vitamina C na prvi znak curenja nosa, ali od životne je važnosti da obavljate redovite godišnje preglede.

Budite 100% iskreni sa svojim liječnikom, čak i ako vam je neugodno, ali dijeljenje svega čega se možete sjetiti može vam spasiti život.

Najnovije

Najčitanije