Trening od svega 60 sekundi!

Trening od svega 60 sekundi!

Trening od svega 60 sekundi!
  • Objavljeno: Petak, 27.06.2014.
  • Broj pregleda: 733
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jedno od najboljih otkrića jest da jačanje fizičke kondicije ne mora oduzimati puno vremena i novca. U stvari, rezultati znanstvenih istraživanja iznova pokazuju da kratki, česti i intenzivni treninzi mogu potaknuti rad mišića, sagorijevanje masti i pružiti zdravstvene prednosti kao i onih preporučenih 30 minuta svakodnevnog vježbanja.

Bilo koja količina vježbanja je bolja od nikakve, a kratki trening visokog intenziteta može dati zadivljujuće rezultate.

No što ako imate doslovno samo 1 minutu vremena? Je li uistinu moguće potaknuti rad srca u tako kratkom vremenu? Odgovor je da.

Ovaj trening će potaknuti rad većine mišića vašeg tijela. S obzirom da se pokreti izmjenjuju brzo, ovaj trening predstavlja odličan spoj kardiovaskularnih vježbi i vježbi snage.

Stanite tako da su stopala u ravnini s kukovima. Čučnite, ruke stavite na pod, sa vanjske strane stopala. Skočite i doskočite u stav za sklekove. Tijelo od glave do pete treba oblikovati ravnu liniju. Odmah se vratite unazad, skočite što više možete. Podignite ruke iznad glave. Ovo je jedno ponavljanje, a vi ih napravite što više možete u 60 sekundi.

Ako vam je ovo preteško, nemojte doskočiti u položaj za sklekove, već se prije toga oslonite na stopala.

Ako vam je ovo prelagano, kada doskočite u položaj za sklekove, napravite 1 sklek prije nego nastavite s izvođenjem vježbe do kraja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije