Trčite brže uz jače mišiće trupa!

Trčite brže uz jače mišiće trupa!

Trčite brže uz jače mišiće trupa!
  • Objavljeno: Petak, 11.07.2014.
  • Broj pregleda: 903
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovaj trening je namijenjen za jačanje mišića trupa koji će vam omogućiti da brže trčite. Radite ovaj trening 4 puta tjedno i napravite 2 seta po 12 ponavljanja.

Trbušnjaci na lopti

Legnite na loptu na leđa, savijte koljena pod pravim kutem. Stopala moraju biti čvrsto na podu. Stavite ruke iza glave, laktove usmjerite u stranu i radite trbušnjake.

Podizanje kukova

Legnite na leđa i stavite pete na loptu. Ispružite nogu, ruke stavite uz tijelo. Podižite kukove tako da stopala budu dijagonalno s ramenima. Brojite do 1, spustite se i ponovite.

Istezanje leđa

Legnite na loptu na trbuh, savijte koljena, a stopala prislonite uza zid. Nožni prsti trebaju biti na podu. Savijte laktove uz tijelo. Naizmjenice podižite i spuštajte gornji dio tijela.

Podizanje ruku i nogu

Stanite na sve četiri. Polako ispružite lijevu ruku i desnu nogu tako da budu paralelno s podom. zadržite pložaj jednu sekunu. Vratite se na početak i zamijenite strane kako bi napravili 1 ponavljanje.

Rotiranje na lopti

Legnite na loptu na leđa, savijte koljena, stopala stavite na pod. Ispružite ruke prema stropu i spojite dlanove. Kukovi moraju ostati mirno, a gornji dio tijelo rotirajte u desnu stranu, a zatim u lijevu stranu kako bi napravili 1 ponavljanje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije