Vježbe za jačanje ruku

Vježbe za jačanje ruku

Vježbe za jačanje ruku
  • Objavljeno: Utorak, 21.04.2009.
  • Broj pregleda: 4.467
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Bicepsi

Vježba

Stanite tako da su vam noge u ravni sa ramenima, a koljena lagano savijena ili sjedite ispravljenih leđa.

Uzmite utege dlanovima okrenutim prema naprijed.

Podignite utege do ravnine ramena. Sve vrijeme laktove držite blizu tijela i nemojte ih pomicati prema naprijed. Vježbu možete raditi prvo sa jednom, a onda sa drugom rukom.

Vratite se u početni položaj.

Vježba

Stanite tako da su vam noge u ravni sa ramenima, a koljena lagano savijena ili sjedite sa ispravljenim leđima. Uzmite utege sa dlanovima okrenutim jedan prema drugome, a ruke opustite pored tijela. Sve vrijeme laktove držite blizu tijela i nemojte ih pomicati prema naprijed. Vježbu možete raditi prvo sa jednom, a zatim sa drugom rukom.

Vratite se u početni položaj.

NAPOMENA!

Sve vrijeme držite leđa i glavu opuštene u istoj ravni. Fiksirajte ramena stežući mišiće prema sredini leđa, uz pomicanje zgloba lakta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije