Vježbom do ljepših grudi

Vježbom do ljepših grudi

Vježbom do ljepših grudi
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 874
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ljepota grudi u prvom redu ovisi o napetosti kože i potpornom tkivu. Da bi vam koža bila što napetija, tu možete koristi kremu i masirati, no najvažnije je znati masirati grudi na pravilan način.

  • Nanesite malu količine kreme ili losiona na sredinu prsnoga koša i razmažite u smjeru ramena
  • Nakon toga, polaganim cik-cak linijama masirajte od donje strane grudi do bradavice, zatim od ključne kosti prema gore
  • Na kraju blagim pritiskom masirajte od donje strane grudi prema van, u smjeru ramena

Osim masaže možete raditi slijedećih nekoliko vježbi:

  • Stiskanje - podignite laktove u visini grudi i snažno stišćite dlanove jedan o drugi. Brojite do tri, te ponovite vježbu pet puta
  • Sklekovi - rukama i nogama oslonite se o pod, sporo se spuštajte dok nosom ne dotaknete tlo, te se opet vratite u početni položaj. Vježbu ponovite deset puta
  • Grimase - stanite pred ogledalo, i namjestite osmijeh od uha do uha, ili izgovarajte široko "X". Istovremeno napnite vratne mišiće. Dok izvodite tu vježbu, gornji dio grudi se lagano podiže i tako povlači prema gore potporni plašt kože. Ovo možete raditi ujutro i navečer po desetak puta
  • Vježba s ručnikom - uzmite veliki ručnik, lagano ga smotajte i objema rukama malo ispod visine brade snažno uvijajte- kao da je mokar. To napravite pet puta u oba smjera
  • Plivanje - kraul, prsno i leđno plivanje najbolji je sport za grudi
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije