Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Jedite kako biste produžili svoj životni vijek

Jedite kako biste produžili svoj životni vijek

Jedite kako biste produžili svoj životni vijek
  • Objavljeno: Petak, 31.07.2009.
  • Broj pregleda: 797
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Neki zdravstveni stručnjaci već dugo smatraju da mediteranski način prehrane produžuje životni vijek i unapređuje zdravlje.

Nova studija nudi podatke koji podupiru tu teoriju.

Studija, koju su proveli američki i grčki znanstvenici, trajala je 8 godina i istražila je podatke za više od 23.000 muškaraca i žena koji su tada živjeli u Grčkoj. Znanstvenici su zaključili da su zdravstvene prednosti mediteranske prehrane u određenim značajkama:

  •      Jesti meso kao prilog, ne kao glavno jelo
  •      Piti umjerene količine alkohola
  •      Jesti više voća, povrća i orašastih plodova
  •      Odabrati maslinovo ulje umjesto zasićenih masnoća (npr. maslac)

Evo nekoliko načina na koje možete dobiti najviše iz mediteranske prehrane, tako da možete doći do optimalne težine i poboljšati svoje šanse za dulji, zdraviji život .

     * Ako se odlučite za ekstra djevičansko maslinovo ulje, ne zaboravite da maslinovo ulje sadrži isti broj kalorija kao i ostala ulja: 125 kalorija po žlici
     * Najmanje 5 obroka voća i povrća na dan, po mogućnosti svježeg.
     * Jedan obrok svježeg voća je veličine cijele jabuke ili naranče.
     * Obrok konzerviranog voća iznosi 1 / 2 šalice, odnosno veličina teniske loptice.
     * Vino ima neke zdrave antioksidanse (tzv. polifenoli), najznačajniji među njima je resveratrol, međutim, ne bi trebali počinjati piti alkohola ako ga do sada niste pili jer to znači dodatne kalorije i opasnost od ovisnosti.  
     * Uklonite vidljive masnoće na mesu prije kuhanja
     * Ako jedete crveno meso više od 3 puta tjedno, razmišljajte o tome ga jedete manje i zamjenite tofuom i grahom, ribom, piletinom i puretinom bez kože.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti