Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako stanjiti struk u bilo kojoj dobi?

Kako stanjiti struk u bilo kojoj dobi?

Kako stanjiti struk u bilo kojoj dobi?
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.10.2014.
  • Broj pregleda: 2.540
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Koliko puta ste čuli da je nemoguće stanjiti struk ako ste srednje životne dobi? Odnosno, da nije nemoguće, već da ćete se trebati odreći gotovo svega? Trebate znati da, ne samo je moguće, već da nije ni teško.

Do tankog struka za 30 dana uz samo 15 minuta dnevno!

Usporenje rada metabolizma je nešto s čim se svi suočavamo. Smanjuje se postotak mišićne mase, oko 8% po svakom desetljeću nakon dobi od 30 godina i oko 10% po svakom desetljeću nakon dobi od 50 godina.

Znanstvenici ističu da vježbe snage 2 puta tjedno od 25 minuta mogu učiniti čuda za vaš metabolizam i spriječiti drastična usporavanja u njegovom radu, prenosi WomensHealthMagazine.

Istraživanje je pokazalo da više od 1600 osoba, u dobi od 21 do 80 godina, nakon 10 tjedana vježbi snage ima oko 1.5kg više čiste mišićne mase. Sudionici su radili po jedan set od 12 vježbi, a rezultati su bili slični u svim dobnim skupinama.

Isprobajte čaj koji skida 8 cm u struku za samo tjedan dana!

Od dvadesetih do pedesetih svakom godinom gubimo oko 250g mišićne mase. Od pedesetih svakom godinom počinjete gubiti oko 500g mišićne mase. Iako znanstvenici nisu sigurni zašto je to tako, vjeruju da tijelo mišićnu masu počinje razgrađivati puno prije, a i da je vraćanje mišićne mase s godinama sve teže.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti