Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Step by step do vitkosti

Step by step do vitkosti

Step by step do vitkosti
  • Objavljeno: Utorak, 10.02.2009.
  • Broj pregleda: 687
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Penjanjem, spuštanjem i hodanjem oko step klupice u aerobik stepu stječe se kondicija i oblikuju noge i stražnjica, a ima brojne prednosti:

  • 1. Izvodeći vježbe na klupici poboljšavate kondiciju i rad krvožilnog i dišnog sustava, a možete slagati zanimljivu koreografiju.
  • 2. Uz dodatne rekvizite, na step klupici možete izvoditi vježbe snage kojima ćete oblikovati i učvrstiti tijelo, smanjiti masno tkivo, te povećati izdržljivost.
  • 3. Vježbe istezanja i opuštanja te popularne vježbe pilatesa i body & mind programa na step klupici imaju još veći učinak.

Za noge, stražnjicu, grudi i lijepo držanje

  • Stanite na rub step klupice desnom nogom, punim stopalom. Podignite desno koljeno, a tijelo nagnite prema naprijed. Laktove povucite usko uz tijelo i stisnite šaku.
  • Desnom nogom zakoračite daleko iza sebe pazeći da pritom koljeno prednje noge ne prelazi stopalo. Spustite se u iskorak, a ruke potisnite ispred sebe križajući šake.

Za ramena i vanjski dio nogu

  • Desnom nogom stanite na rub stepa, a lijevom zakoračite iza sebe. Ruke postavite dijagonalno.
  • Lijevu nogu spustite na pod pored tijela u širini ramena. Spustite se u čučanj na desnoj nozi. Pazite da koljena ne prelaze vrh stopala. Koristeći mišiće stražnjice i ramena vratite se u početni položaj.

Za bolju kondiciju

  • Stanite pored step klupice i pokušajte ju preskočiti po dužini. Uzmite zamah pa desnu nogu stavite iza tijela.
  • Preskočite step klupicu sunožno po dužini pružajući ruke u stranu.

Upor bočni

Riječ je o kombinaciji stepa i pilatesa. Bočno sjednite uz step klupicu te se oslanjajući samo jednom rukom o steper podignite dok ne izravnate ruku. Pazite da su vam noge pritom izravnane.

Upor stražnji + koljeno

Sjednite sa strane stepera. Zatim se oslanjajući na ruke podignite dok vam se ruke ne izravnaju. Vodite računa da su vam kukovi podignuti, a mišići donjih leđa i trbuha čvrsto stisnuti tako da tijelo oblikuje jednu liniju od glave do prstiju stopala.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije