Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte 5 vrsta hrane koja nas uspavljuje!

Isprobajte 5 vrsta hrane koja nas uspavljuje!

Isprobajte 5 vrsta hrane koja nas uspavljuje!
  • Objavljeno: Petak, 23.06.2017.
  • Broj pregleda: 1.003
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Salata

Salata je svakako poželjan dodatak jelima, a može se poslužiti i samostalno. Problem nastaje kada za ručak odlučimo pojesti samo salatu koja se sastoji samo od povrća. Ne unesemo li dovoljno proteina i ne uskladimo li omjer proteina i ugljikohidrata (pa makar onih iz povrća), umor i glad možemo osjetiti već u poslijepodnevnim satima. Također, neki u salate dodaju masne i kalorične preljeve koji umanjuju zdravstvene koristi namirnica. U gotovim preljevima se često nalazi hrpa šećera, masti i umjetnih bojila koja ni na koji način ne pogoduju našem zdravlju.

Savjet: napravite bazu od povrća a zatim dodajte proteine ​​poput piletine ili slanutka i složenih ugljikohidrata poput quinoe koji će tijelu osigurati dodatnu energiju. Što se tiče preljeva, radije se držite ekstra djevičanskog maslinovog ulja i octa ili soka od limuna.

Jogurt i mliječni proizvodi

Mliječni proizvodi mogu biti uzrok umora. Od 50 do 60 pacijenata koji se bore s kroničnim umorom, 20 do 30% njih konzumira veće količine mliječnih proizvoda. Povezanost mliječnih proizvoda i umora nije sasvim jasan ali vjeruje se da tijelo s godinama razvija imunološku reakciju na proteine izgradnjom vojske antitijela koja se mobiliziraju a to dovodi do umora. Mliječni proizvodi su prisutni u prehrambenoj industriji. Puno prerađenih namirnica, koje ne biste smatrali mliječnim proizvodima, sadrže mliječne čvrste tvari i proteine . Na primjer, sve što ima aromu karamele vjerojatno ima mliječne aditive.

Srce obožava ovih 9 super zdravih namirnica!

Savjet: ako zamijetite gubitak energije nakon što pojedete mliječne proizvode, obratite se liječniku i zajedno pokušajte identificirati problematične namirnice koje ćete na kraju izbaciti iz prehrane i zamijeniti.

Banane i orašasti plodovi

Banane su idealne protiv grčeva jer su bogate magnezijem, mineralom koji pomaže u opuštanju mišića. Magnezij se također nalazi i u preparatima koji potiču san. Ovaj mineral se nalazi i u orašastim plodovima.

Savjet: ako vam nedostaje magnezija, pojedite bananu ili šaku orašastih plodova. Simptomi nedostatka magnezija uključuju gubitak apetita, mučninu i umor.

Kasna večera

Obroci u kasne sate mogu poremetiti san i izazvati refluks želučane kiseline. To će rezultirati umorom tokom cijelog idućeg dana. Najgore posljedice može ostaviti kisela hrana poput mesa, jaja i mliječnih proizvoda.

Izbjegavajte ove namirnice ako želite smršaviti!

Savjet: izbjegavajte kasnonoćno jedenje i jedite najkasnije 3 sata prije spavanja. Za večeru odabirite alkalne namirnice kao što su voće, povrće, cjelovite žitarice i orašasti plodovi poput badema.

Slastice i grickalice

Istraživanja pokazuju da se naš gastrointestinalni trakt prilagođava onome što jedemo. Ako se pridržavamo prehrane s niskim udjelom masnoće i šećera, počinjemo proizvoditi manje sokova i enzima u želucu koji olakšavaju probavu šećera i masnoća. To znači da ćemo, ako i samo povremeno pojedemo kolač ili neku slanu grickalicu, osjetiti mučninu i umor.

Savjet: ne morate u potpunosti izbjegavati slatkiše i omiljene grickalice a kada se odlučite za takvo što, pripremite se za neugodnosti koje mogu uslijediti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije